19 Ocak 2015 Pazartesi

Ana Sayfa » , , , » En İyi Moda Konulu Filmler

En İyi Moda Konulu Filmler

19 Ocak 2015 Pazartesi
Konu moda olunca filmleri izlemek ve ilham almak da büyük keyif. Ben sizlerle izlemekten büyük keyif aldığım, moda adına çok güzel kareleri olan moda filmlerinden bahsetmek istedim. Aslında konusu tam olarak moda olmayan ama moda adına ilham alabileceğiniz pek çok film var ama ben daha çok beni moda anlamında mutlu eden filmleri seçtim. Gelin benim en iyi moda konulu filmlerime daha detaylı bakalım.

devil wears prada
Seytan Marka Giyer


Şeytan Marka Giyer (The Devil Wears Prada): Moda diyince aklıma gelen ilk filmlerden biri. Bu film çekilmeden önce kitabını da severek okumuştum. Sade ve sıradan tarzı olan Anne Hathaway bir dergide işe girer ama acımasız bir yönetici olan Merly Streep sayesinde hayatı kabusa döner. Özellikle pazar günleri keyifle izlenebilecek bir film.

coco chanel hayati
Coco Before Chanel

Coco Before Chanel: Chanel hemen herkesin tasarımlarına bayıldığı bir marka. Peki Chanel markası nasıl doğdu? Chanel markasından önce Coco nasıl yaşayan bir kadındı. Audrey Tautoo'yu Coc Chanel olarak izleyebileceğiniz bu filmde bir efsane nasıl doğdu bunu öğrenebilirsiniz.

Muhtesem Gatsby
Muhtesem Gatsby

Muhteşem Gatsby (The Great Gatsby): Konusu tam olarak moda olmasa da, benim moda açısından en sevdiğim yıllar olan 1920 modasını gözler önüne seren bir film. Filmdeki kostümler, saçlar ve makyajlar hatta aksesuarlar hepsi harika seçimler. O yıllardaki Amerika'nın garip durumuna da ışık tutan bir film.

Moda filmleri seçimlerin bunlar olsa da modasından ilham almak için Gossip Girl de dizi olarak harika bir seçim bence. Bu yazıyı hazırlarken benin hatırlamadığım bana önerebileceğiniz moda filmleri var mı?

11 yorum:

  1. Muhteşem Gatsby dışındakileri izledim ve çok seviyorum. Hatta şuan Şeytan Marka Giyer'i okuyorum. Buarada Bir Alışverişkoliğin Maceraları mıydı adını tam hatırlamıyorum ama bunlar dışında aklıma gelen ilk film o oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ben de o filmi izlemedim. Bir bakayım bakalım.

      Sil
  2. Sinema ve moda meraklıları için çok hoş bir yazı olmuş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Gossip Girl e katılıyorum..

    YanıtlaSil
  4. Şeker kız modası olarak Bir Alışverişkoliğin itirafları vardır birde sağlam eğlencelidir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa dağıtmak istediğim bir zaman mutlaka bakacağım. Tavsiye için teşekkürler.

      Sil
  5. coco chanel i izlememiştim haftasonunun ilk filmini seçtim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz yavaş ilerliyor ama merak uyandırıcı bir film.

      Sil
  6. Coco chanel de izlenmesi gereken bir film ^^

    YanıtlaSil
  7. Sex and The City, tam anlamıyla moda konulu olmasa da içerisinde bol bol ayakkabılar, elbiseler ve Barneys <3 bulunuyor. Sinema olarak da Shopaholic filmi sevdiklerim arasında.

    YanıtlaSil