8 Kasım 2014 Cumartesi

Watsons Balmi Çilekli Lip Balm

8 Kasım 2014 Cumartesi
Kışın gelmesiyle beraber dudaklarımız her zamankinden fazla bakıma ihtiyaç duyuyor. Son zamanlarda ben dudak bakımım için Watsons'ın bizlerle tanıştırdığı Balmi Lip Balm'ı kullanıyorum. Balmi kare bir kutunun içinde sivri konik yapısı olan bir dudak nemlendiricisi. İnternette çok popüler olan Eos lip balmlardan ilham alınarak tasarlanmış sanırım. Eoslar ülkemizde satışta değil ancak ben çok şey kaybettiğimizi düşünmüyorum.

dudak nemlendiricisi

Alıştığımız ruj tasarımında olmadığından ilk kullandığımda biraz yadırgadım. Zamanla alıştıktan sonra ise kullanımı oldukça pratik geldi bana. Yumuşak bir yapısı var, nemlendirmesi başarılı. Sürdüğüm zaman çok iyi nemlendirse de bu nemlendirme uzun süre olmuyor. Tabii bunda soğuk kış günlerinin etkisi büyük. Kapağı sıkıca kapandığı için yanınızda taşımaya uygun olduğundan gün içinde sıklıkla tazelemek mümkün.

cilekli lip balm

Watsons mağazalarında 9,90 TL'ye Balmi lip balmlardan alabilirsiniz. Çilekli, frambuazlı, hindistan cevizli ve naneli olmak üzere 4 çeşidi bulunuyor. Naneli olanı dudakları hafif yakıyor benden söylemesi.


5 yorum:

  1. Kutusu ne kadar şirin kullanmadığım bir marka ama deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten alışveriş yaparken de hep buna aldanıyoruz. Şirinlikler bizi kandırıyor :)

      Sil
  2. Ambalajını beğenmedim, sağlam değildir. 2 defa aldım,2 si de kapakları bozuldu ve kapanmıyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa benimki sapasağlam duruyor ama ben genelde çantamda taşımıyorum.

      Sil
    2. Ben çantada taşıdım, ondan kırılmış olabilir :)

      Sil