6 Ocak 2015 Salı

Ana Sayfa » , , , » Okul İçin Pratik Uzun Saç Modelleri

Okul İçin Pratik Uzun Saç Modelleri

6 Ocak 2015 Salı
Okul dönemim çoktan bitmiş olsa da blogumu takip eden ve okuyan kişiler olduğunu tahmin ediyorum. Okula giderken en zorlandığım şeylerden biri saçımı nasıl yapacağıma karar vermekti. Gerçi hala da aynı sorunum devam ediyor. Uykuyu sevdiğimden dolayı sabahları çok az vakitte hazırlanıyorum ve bu kısıtlı zamanda pratik saç modellerini tercih etmek zorunda kalıyorum. Eğer siz de benim gibiyseniz yazıyı okumaya devam edin.

uzun sac modelleri

Saçlarınız uzun ise işiniz biraz daha kolay bence. Saçınızın uzunluğuna göre 4-5 tane lastik toka ile saçınızı at kuyruğu yaptıktan sonra, bir kaç parça haline fotoğrafta gördüğünüz gibi tokaları koyun. Saç boğumlarını oluşturmak için de hafifçe saçları dışarı doğru çekin. Benim en sık kullandığım model bu. Çünkü en fazla 5 dk'ımı alıyor.

kolay sac modelleriuzun saclar icin modeller

Soldaki fotoğrafta adım adım yapılışını gördüğünüz şekilde saçınızı yanda toplamak da oldukça basit. Özellikle yaz günlerinde ensenizde sizi rahatsız eden saçlardan bu modelle kurtulabilirsiniz.
Sağdaki fotoğraftaki topuzu ise ben çok sevdim. Okula gidenler için oldukça sevimli bir model ve de çok pratik görünüyor. Tabii benim iş yerinde kullanabileceğim bir model değil ama bir haftasonu neden denemeyeyim.
Okul için en pratik olan sac modelleri de örgülü modeller bana göre. Ama tabii ki düz örgü modelleri yoksa öyle örgü modelleri var ki kırk yıl uğraşsam yapamam.

6 yorum:

  1. Fiyonk modeli daisy duck i hatirlatti bana :D

    YanıtlaSil
  2. boğumlu olanı ben de yeni kullanmaya başladım. hoş görünüyor..

    YanıtlaSil
  3. Tatlımmm blogun mükemmel olmuşşş Saç Modelleri bir harika. Ama ben Deneyemiyorum malesef saçlarım çok fazla dalgalı ;( bende resimlere bakıp iç çekiyorum :)))

    YanıtlaSil