24 Kasım 2017 Cuma

Ana Sayfa » , , » Maybelline Color Sensational Toasted Brown Ruj İncelemesi

Maybelline Color Sensational Toasted Brown Ruj İncelemesi

24 Kasım 2017 Cuma
Herkese yeniden merhaba, uzun zamandır blog yazmıyorum. Bunun pek çok farklı sebebi mevcut. Ancak bugün Maybelline Color Sensational serisinden Toasted Brown isimli ruju inceleyerek tekrar blog yazılarıma dönmek istiyorum. Çünkü özledim ve ne kadar çok sevdiğimi hatırladım. Lafı da fazla uzatmadan Maybelline'in sonbahar kış aylarında kullanmaktan keyif aldığım bu ruj ile ayrılığımı noktalayayım.


Maybelline Toasted Brown ruju adından da anlaşılacağı gibi kahverengi tonlu, hafif bordoluk da içeren oldukça güzel, nemli bitişi olan bir ruj. Nemli bir bitişi olduğundan dudakları da kesinlikle kurutmuyor. Kalıcılık konusunda ise orta bir düzeyde diyebilirim. Özellikle yeme içme durumlarında tazelemek gerekiyor. Ancak hafif yapısı nedeniyle günlük kullanıma da oldukça uygun.


Maybelline Toasted Brown ruju ben alalı, hatta bu fotoğrafları çekeli oldukça uzun zaman oldu. Bu nedenle de epey bir kullanma fırsatım oldu. Her kullandığımda da hep iltifat aldım ve rengi merak konusu oldu. Zaten ben kendime pembe alt tonlu rujları yakıştıramıyorum. Genellikle kahve ve şeftali tonlu rujları daha iyi taşıdığımı düşünüyorum.


Eğer siz de benim gibi kahve tonlu, hafif yapılı, kalıcılığı da orta düzeyde idare eden rujları seviyorsanız kesinlikle Maybelline'in Color Sensational serisinden Toasted Brown isimli rujunu tavsiye edebilirim. Ben yazın bile çok açık renkli rujları tercih etmediğim için yazın da severek kullandım ama tabii ki önümüzdeki kış aylarında daha severek kullanacağım. Şimdilerde fiyatının da 15-16 TL civarında olduğunu tahmin ediyorum.

5 yorum:

  1. Rengi bende çok sevdim :)
    Takipteyim canım bana da beklerim :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. ben de çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  3. cilt bakımı, makyaj, vücut bakımı, saç bakımı, sağlıklı yaşam ve beslenme hakkında yardımcı olabileceğimiz ve faydalı bilgiler sunabileceğimiz bir platform oluşturduk.
    Vücut Güzellik, Cilt Sıkılaştırıcı Maske Tarifleri

    YanıtlaSil