17 Haziran 2016 Cuma

Ana Sayfa » , , , » Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

17 Haziran 2016 Cuma
Yves Rocher çift fazlı göz makyaj temizleyicisi uzun zamandır elimde olan bir ürün. Çift fazlı makyaj temizleyicileri çok sevmediğim için ara ara kullandığım, her zaman elimin gitmediği bir ürün. Eh ürünü de yarılamışken artık fikirlerimi de sizlerle paylaşmanın zamanı diye düşünüyorum. En çok merak ettiğim konu da bu tarz çift fazlı makyaj temizleme ürünlerinin neden mavi olduğu. Bu konuda bilgisi olan varsa beni de aydınlatsın lütfen.



Çift fazlı ürünleri sevmememin asıl nedeni yağlı bir his bırakıyor olmaları. Cildim kuru olmasına rağmen bu yağlı his, öyle nem veren cinsten olmadığı için pek hoşlanmıyorum. Yves Rocher'in bu ürününde de o yağlı his maalesef karşıma çıktı. Daha önce denediğim ürünlere nazaran bu yağlı his Yves Rocher'in göz makyaj temizleyicisinde daha az ama yine de kullanım sonrasında gözümü yıkama ve o yağı arındırma ihtiyacı duyuyorum.

İçerisinde bulunan peygamber çiçeği hassas göz çevremizi yatıştırmayı sağlıyormuş. Ayrıca suya dayanıklı makyajı dahi rahatlıkla temizlemeyi iddia ediyor. Ben genellikle suya dayanıklı ürünler kullanmıyorum ancak makyajı rahatlıkla temizlediğini söyleyebilirim. Gözümü fazla ovalamaya gerek kalmadan çıkarabiliyorum makyajımı. Zaten gözümü ovalamaktan hiç hoşlanmadığım ve bu adımın göz çevreme zarar verdiğini düşündüğüm için bu benim için artı bir özellik.

Yves Rocher çift fazlı göz makyaj temizleyici genel anlamda başarılı ve kullanılabilir bir ürün olmasına rağmen bu tarz ürünleri çok da sevmediğim için benim tekrar alacağım bir ürün olmayacaktır. Zaten sanırım bu ürünü bir alışverişim sırasında hediye olarak vermişlerdi. Ayrıca internet sitesinde şu anki fiyatı 30 TL ve bence bu fiyat biraz fazla. Siz bu ürünü denediniz mi?

6 yorum:

  1. makyajı çıkarma konusunda bir sorun yaşamamıştım ama gözlerimi çok yakmıştı bu ürün zamanında. bu çift fazlı ürünlerle hiç bir zaman anlaşamadım zaten. fiyatı bence de pahalı, çok daha uyguna aynı işi gören temizleyiciler mevcut. eline sağlık =)

    YanıtlaSil
  2. ben seviyorum ama indirimde almayı tercih ediyorum..

    YanıtlaSil
  3. Merak ediyordum bende bu urunu yazi icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  4. Ben gülsuyu kullanıyorum başka şeylerde korkuyorum rahatsız olduğu için cildim :)

    YanıtlaSil
  5. Fiyat pahalı daha iyi cok marka var. En azından buna 30 tl vericeğime Sephoranınkini alırım daha iyi cok daha memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
  6. Ben çok başarılı buluyorum bu ürünü. Çift bazlı ürün kullanıyorum çünkü gözlerimi yıpratmadan temizliyor. Malum yaş 36, dikkatli olmak gerekiyor.

    Bu arada clinique dışında bütün kullandıklarım benim de maviydi. Çok ilginç gerçekten. Cevabını bulursan bana da söyle.

    Bir de yağlı hissen hoşlanmıyorsan, pamuğu ıslatıp, güzelce sıkıp o şekilde uygulama yapabilirsin. Çok işe yarıyor.

    YanıtlaSil