1 Haziran 2016 Çarşamba

Ana Sayfa » , , , » Okuma Köşeleri İçin Kitaplık Önerileri

Okuma Köşeleri İçin Kitaplık Önerileri

1 Haziran 2016 Çarşamba
Kitap okumak hayatımın tüm dönemlerinde en sevdiğim aktivitelerden biri olmuştur her zaman. Kitap okumayı seven hemen herkesin hayali de huzurlu ve güzel bir okuma köşesine sahip olmaktır sanırım. Evlerimiz ne kadar küçük olursa olsun böyle huzurlu bir okuma köşesine sahip olmalıyız. İlk fırsatta kendime bir düzenleme yapmak istiyorum ancak öncesine beğendiğim okuma köşelerindeki kitaplıkların dizaynlarından sizlere de bahsetmek istiyorum.



Sol taraftaki fotoğrafta gördüğünüz ağaç şeklindeki kitaplık benim çok hoşuma gitti. Ağaç gövdesine monte edilmiş raflar kitapları taşıyor. Bu tasarımı çok beğensem de kitaplar biraz karışık görünüyorlar ve düzenli tutmak zor olabilir diye düşünüyorum. Sağ taraftaki köşe ise benim en sevdiğim tasarımlardan biri. Pencere önü kitap okuma köşesi kesinlikle hayalim. Tabii şehirde böyle bir manzara bulmak çok zor ama neden olmasın yani. Okuma köşesini çevreleyen ve aslında köşeyi oluşturan kitaplık ise iyi fikir bence. Fotoğraftaki Harry Potter kutusunu görenler, bendensiniz. 


Koskocaman bir evim olursa böyle ilginç tasarımlı kitaplıklar koymak ister miyim acaba diye bir düşündüm ama kesinlikle çok göz yorucu olduğu için koymayacağıma karar verdim. Sizce de aşırı karışık görünmüyor mu?


En sevdiğim ve çok da yaratıcı bulduğum kitaplık fikri ise kesinlikle Pac-man oldu. Pac-man kitaplığın televizyonu yemesi ile çok manidar tabii ki. Özellikle de şimdi çocukların kendini televizyona ve bilgisayara kaptırdığını düşünürsek okuma köşesi olmasa da kesinlikle böyle eğlenceli bir kitaplık çocuklu her evde bulunmalı. 

10 yorum:

  1. Hepsi bir ayrı güzel ama benim favorim ağaç şeklinde ve pencere önünde olanı. İmkanım olursa bir gün ikisinden birisini mutlaka gerçekleştireceğim :)

    YanıtlaSil
  2. İlk resimdeki sol taraftaki kitaplık inanılmaz hoşuma gitti. Bana ağacın yeşeren yapraklarını anımsattı. Kitapları yeşeren birer yaprak gibi tasvir edilmiş düşüncesi kapladı. Bilemiyorum tabi o düşünceyle mi yapıldı ama gerçekten inanılmaz güzel bir tasarım. Böyle bir köşe ben de yapmayı planlıyorum evime. Çok güzel bir fikir oldu bu.. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Eskiden kütüphanem oturma odamdaydı ve her gelen bir iki kitap alıp gitmeye başlayınca kapalı balkonuma bir dolap yaptırıp kitaplarımı herkesten saklıyorum artık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ben de sinir oluyorum öyle kişilere. Okumak için ödünç almak tamam ama geri versinler. Okuduğum kitapları arada sırada tekrar okumayı seviyorum.

      Sil
  4. Çok güzel kitapliklar bunlar.

    YanıtlaSil
  5. İlk iki kitaplık şahane. içim gitti :)

    YanıtlaSil
  6. Üst sağdaki tam istediğim gibi <3

    YanıtlaSil
  7. Pencere önü benimde çok hoşuma gitti karışıklığı daha az ama sırf evin içi güneş almaz diye yapmam :))

    YanıtlaSil