31 Mayıs 2016 Salı

Ana Sayfa » , , , » Biten Kozmetik Ürünlerim #4

Biten Kozmetik Ürünlerim #4

31 Mayıs 2016 Salı
Biten kozmetik ürünlerimi bloga yazmaya o kadar üşeniyorum ki. Artık aylık olarak yazmaya karar vermiştim ama bu kararımda başarılı olamamışım ki en son Şubat ayında yazmışım. Peki Şubat ayından beri bu kadarcık mı ürün bitirdin diyebilirsiniz. Aslında daha fazla ürün kullanıyorum. Mesela burada kullandığım hiç şampuan yok. Bunun nedeni kullandığım bazı ürünleri çok sıradan bulmam yani ne size anlatabileceğim kötü ne de iyi bir özelliği olmayan ürünleri direkt çöpe atıyorum. Bir de renkli kozmetik ürünlerini sene sonunda yazmak için biriktiriyorum.
Bu kadar laf kalabalığından sonra ürünleri anlatmaya geçebilirim.


Cyrene Makyaj Temizleme Suyu: Çok severek kullandığım misel solüsyonlardan biri. Hatta Bioderma'dan sonra en sevdiğim diyebilirim. Tekrar almayı düşünebilirim ama nedense online alışverişi pek sevmiyorum. Keşke daha ulaşılabilir olsaydı.

Garnier Esas Bakım Rahatlatıcı Tonik: Parfüm, alkol ve renklendirici içermediği için hassas cildimle iyi anlaştılar. Kokusunu da sevdim. Cildimi yatıştırdığını düşünüyorum. Ancak öyle arındırma gibi bir etkisi olduğunu görmedim. Bu nedenle de tekrar alır mıyım bilmiyorum.

Nivea Stay Clear Arındırıcı Tonik: Bu ürün sivilce ve siyah noktaları önlemeye yardımcı olduğunu söylüyor ancak ben öyle bir etkisini göremedim. Parlama karşıtı yazıyor ancak ben zaten kuru ciltliyim bu yüzden ürün kesinlikle bana uymadı.

Nivea BB - Clean Temizleme Suyu: Daha önce blogumda bahsetmiştim. Kesinlikle sıradan, bir etkisi olmayan bir ürün. Temizlemesine ortalama bana göre. Ten makyajını temizlese de göz makyajını kesinlikle temizleyemiyor. Daha detaylı okumak isteyenler başlığa tıklayabilir.


Loreal Elseve Nem Kolajen Saç Bakım Kremi: Bu serinin şampuanını herhalde 5 şişe falan kullanıp bitirmişimdir ancak bakım kremi maalesef bana yeterli gelmedi. Zaten ben saç kremi yerine maske kullananlardanım. Beni ancak onlar kesiyor.

Farmasi Body Therapy Relax Duş Jeli: Aslında sıradan bir duş jeli bu. Bu yazıya sadece kokusunu anlatmak için koydum. Bildiğiniz klasik erkek parfümü gibi kokuyor. Kesinlikle bayanların seveceğini düşünmüyorum. Onun dışında köpürmesi, temizlemesi gayet iyi.

Dr. C Tuna Aynı Sefa Yağlı Yüz Kremi : Farmasi kataloglarında satılan bu nemlendirici yüz kremi benim bittikçe aldığım, hassas cildimi rahatlatan, kızarıklıklarımı azaltan bir ürün. Sanırım bu 2. biten krem. Şu an da 3. sü bitmek üzere. Denemek istediğim farklı bir ürün daha var araya onu koyacağım için biraz ara vereceğim.

Olay Anti - Wrinkle Göz Kremi: Hayatımın göz kremini henüz bulamadım. Bu yolda denediklerimden bir tanesi. Jel kıvamında bir yapısı var. Nemlendirmesi orta derecede. Bir daha almam sanırım.



Chloe Signature Parfüm: Çok temiz, pudralı bir koku bence. Ama içeriğinde yazdığına göre tropik meyveler, eşsiz floral esanslarla doluymuş. Çok az bile sıksam herkesin fark ettiği ve adını sorduğu bir koku olduğunu söyleyebilirim. Tekrar da alabilirim.

Avon - Rare Pearl Parfüm: Sanırım şimdilerde ambalajı değişti biraz, ben alalı epey olmuştu. İçeriği gül ağacı, manolya, erik, palçuli ve miskten oluşuyor. Genel olarak severek kullandım.

Avon Herve Leger Femme Parfüm : Kesinlikle Avon'un en başarılı kokularından biri olduğunu düşünüyorum. Biraz kadınsı ve seksi bir koku. Kimilerine ağır gelebilir ancak ben sevdim.


Sizlerle paylaşmak istediğim biten kozmetik ürünlerim ve yorumlarım bu şekildeydi. Bu ürünlerden sizin de kullandığınız oldu mu? Hangilerini beğendiniz, hangilerini beğenmediniz?




17 yorum:

  1. Farmasi'nin duş jelini merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Baya ürün bitmiş toniklerini özel ilgi alanım bakacağım onlara :₺

    YanıtlaSil
  3. Bir parfüm aşığı olarak Herve leger ı merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz için biraz ağır ve herkesin seveceği bir koku değil ama ben çok beğendim.

      Sil
  4. güzel ürünler bitirmişsiniz, parfümler de harika. elseve in o kolajen sampuanını ben de kullandım ama benim saçıma hiç bir etkisi faydası olmadı. demek ki saçtan saça çok farkediyor .) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şampuan gibi ürünler oldukça kişisel bir konu.

      Sil
  5. Nr kadar çok parfüm bitmiş. Çok özendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi epey azalmıştı. Bitireyim de yer açılsın dedim.

      Sil
  6. avon parfümlerini seviyorum farmasi aynısefa kremini herkes methediyor bu da ben de merak uyandırdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasi aynısefa kremi oldukça yağlı bir krem. Cildin yağlı ise sevmeyebilirsin.

      Sil
  7. Bende hayatımın göz kremini bulamadım oriflame ile devam ediyorum yola şimdilik:))

    YanıtlaSil
  8. Nivea Bb ile ilgili aynı şeyi düşünüyorum. Cyrene benim en sevdiğim misel su ardından Bioderma geliyor. Chloe ve Herge 💗
    Gelsin yeniler ✌️

    YanıtlaSil
  9. en çok chloe ilgimi çekti^^ klasik ve love olanı pek benlik değildi ama bunu denemeliyiiim

    YanıtlaSil
  10. BB temizleyiciyi merak ediyordum, iyi ki almamışım. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Aynı sefalı kremi ve Chloe'yi bende çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  12. bende ürün bitirmek ve yayınlamak istiyorum :)

    YanıtlaSil