31 Ekim 2014 Cuma

Ana Sayfa » , , , , » Yeni Trend: Metalik ve Parıltılı Dövmeler - Flash Tattoos

Yeni Trend: Metalik ve Parıltılı Dövmeler - Flash Tattoos

31 Ekim 2014 Cuma
2014 yazına damgasını vuran metalik dövmeleri ilk başta çok sevmemiştim. Ancak zamanla o kadar güzelleri çıktı ki fikrimi bir anda değişmeye başladı. Aslında bu fikir benim gibi takı takamayanlar için ideal bir fikir. Çünkü metalik dövmeler altın ya da gümüş görünümlü olduklarından aynı takı gibi şık bir görüntü oluşturuyor.
metalik ve pariltili dovmeler
Metalik Dovmeler

Benim çocukluğumda sakızdan dövmeler çıkardı. Kolumu ıslatıp dövmenin baskılı olduğu kağıdı yapıştırınca dövme de koluma transfer olmuş olurdu. Bu metalik dövmelerinde mantığı aynı şekilde. 5-6 güne kadar kalıcılığı var bu dövmelerin. 

flash tattoos
Metalik ve Pariltili Dovme

Metalik ve partıltılı olan bu dövmeler bana Mısır kadınlarını anımsattı. Zaten dövmelerin figürlerinde de Antik Mısır esintileri çok fazla. 
Metalik dövmeler 2014 yazına damgasını vursa da 2015'de de sıkça karşımıza çıkacaklardır.

pariltili dovmeler
Pariltili dovme

Ben metalik dövmeler içerisinde en çok gümüş olanlarını sevdim. Figür olarak da tüyler çok hoş görünüyorlar. Siz en çok hangisini sevdiniz?

7 yorum:

  1. Çok abartılı olanları sevmiyorum kolye veya üç beş tane bilezik gibi olanları. Ama sade küçük şekiller son resimdeki gibi mesela bronz tenle harika duruyor.Altın rengini daha çok sevdim ben ama duruşu tenden tene değişir tabi. Son watsons ziyaretimde görmüştüm bunlardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü şirine www.newobsessions.com da 100 'lerce model altın, gümüş, siyah ve renkli modeller mevcut. Siz beğenin biz gönderelim

      Sil
  2. Evet fazlası gerçekten abartılı duruyor ama sade olanları çok şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de numune alıp denemek isterseniz Flash Tattoo Türkiye www.newobsessions.com da . siz beğenin biz gönderelim...

      Sil
  3. Ah şu dövmelerrr bir türlü cesaret edemediğim bir o kadar çok istediğimm ;-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek dövmeye cesaret edemeyenler için hayalinizdeki dövmeler şimdi geçici formalrda yapıştır-çık 1 hafta kalsın. www.newobsessions.com'u ziyaret edin ve modellere bir bakın. Altın, gümüş, siyah ve renkli tüm modeller. Numune gönderimimiz de vardır.

      Sil
  4. Flash Tattoo ® ve Neo
    markalı ürünleri ve daha bir çoğunu newobsessions'da bulabilirsiniz. "if its trendy, we have it" diyerek yola çıkan ve şu an 41 ilde 250'ye yakın satış noktasında ürünlerini müşterileri ile buluşturan ve Orjinal Flash tattoo ürünlerinin yanında, altın dövme, geçici metalik dövme, geçici kadın ve erkek siyah dövmeler satan firma internet sitesinden de perakende olarak müşterilerine hizmet vermekte.

    Hayalinizdeki dövmeleri www.newobsessions.com da bulabilirsiniz. Tamamı doğal malzemeden üretilen ve yapıştır-çık halinde 1 dk'da uygulanabilen 1'e 1 gerçek görüntülü siyah, altın sarısı, gümüş renkli ve rengarenk 100'lerce model ve desende geçici dövme için siteyi mutlaka ziyaret edin. Flash Tattoo Türkiye

    YanıtlaSil