27 Ekim 2014 Pazartesi

Ana Sayfa » , , , » Saç Toniği Nedir? Nasıl Kullanılır?

Saç Toniği Nedir? Nasıl Kullanılır?

27 Ekim 2014 Pazartesi
Saç toniği son zamanlarda internette sıklıkla rastladığım bir ürün. Eğer siz de benim gibi "saç toniği nedir ve nasıl kullanılır?" sorularının cevabını merak ediyorsanız okumaya devam edin.
Biz bayanlar hayatımız boyunca en çok saçlarımızla uğraşıyoruz. Saçımız için çıkan her yeni ürünü deniyoruz. Canımız sıkkınken kendimizi kuaföre atıyoruz, saç rengimizi değiştiriyoruz, fön çektirip düzleştiriyoruz. Tabii ki sürekli işlem gören saçlarımız da zamanla yıpranıyor.

sac bakim tonigi
Sac tonigi nedir?


Saç toniği satan firmaların bu ürün için vaatleri çok farklı. Kimisi saçları gürleştirmeyi, yeniden çıkarmayı vaadetse de saç toniğinin asıl işlevi kuru saçların nemlendirilmesine ve saçların şekillendirilmesine yardımcı olmaktır. Saçın daha canlı ve parlak görünmesini sağlamak da saç toniğinin yararları arasındadır. Saç dökülmelerini önlemek de saç toniğinin faydaları arasında sayılıyor. Saç toniklerinin diğer bir faydası arasında saçların geç beyazlamasını sağlamak da varmış ancak bu bana pek inandırıcı gelmedi.
Saç toniğini saç diplerinden uçlarına doğru özellikle saç diplerine masaj yaparak uygulayabilirsiniz. Saç tonikleri genellikle durulama gerektirmeyen ürünler olduğundan günlük uygulamada kullanmak için de oldukça pratik ürünler. Ancak bazı saç tonikleri de saç maskesi gibi uygulanıp birkaç dakika bekletip, durularak kullanılıyor. Yani aldığınız ürüne göre kullanımı değişkenlik gösterebiliyor.
Saç bakımı rutinime saçlarımın daha sağlıklı ve parlak bir görünüme kavuşması, kuru olan saçlarıma biraz daha nem vermesi için saç toniğini de ekledim. Sizler saç bakımınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

11 yorum:

  1. Saç toniği nedir bende merak ediyordum ne zamandır. Detaylı ve güzel bir yazı yazmışsın teşekkürler :) Şimdi de marka arayışındayım. Sen hangi markayı kullanıyorsun? Memnun musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doa kozmetik, Otacı ve Tresan denediğim markalar. Hepsinden de memnun kaldım canım.

      Sil
  2. Merhaba,
    Bende hafta da 1-2 kez Tresanın saç toniğini saçıma uyguluyorum. Normalde çoook çabuk yağlanan saçlarım vardı. Şu aralar 1-dermalogica'nın Şampuanı+saf zeytinyağı sabunu ile saçlarımdaki yağlanmayı engelledim gibi(yaklaşık 2 aydır bu rutinde). Hafta da 2 kerede Tresanın saç toniği ile saç diplerime 5 dk kadar masaj yaparak yediriyorum. Şu an saçlarım gayet yoluna girdi. Bunun haricinde bu güne kadar maalesef saçlarım çabuk yağlandığından onları daha da yağlandıracak hiç bir yağ bakımını yapamadım saçıma. Bu güzel yazı için teşekkürler. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel ve içten yorum için size teşekkür ederim.

      Sil
  3. Ben doğal zeytinyağı ile daha çok yazın bakım yapıyorum. Çok faydasını görüyorum.Ellerinize sağlık yazınız için, sevgiler...))

    YanıtlaSil
  4. Paylaşım için çok teşekkürler. Ben saç toniği kullanmıyorum ama bir çözüm bulsam iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  5. çok faydalı bir yazı olmuş, emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Saçlarım çok canzsız argan uyağı kullanıyorum...iyi olduğunu söyleyebilirim..

    YanıtlaSil
  7. Saç toniği kullanmadım ama kullanmaya karar verdim :) Teşekkürler paylaşım için güzel bir yazı olmuş canım (k)

    YanıtlaSil
  8. Ne sıklıkla kullanılıyoru acaba bi zaman dilimi varmı hergün kullana biliyomuyuz

    YanıtlaSil
  9. Merhaba konunuzu inceledim sitemizde saç toniği satışı yapıyoruz inceleyip değerlendirebilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil