28 Ekim 2014 Salı

Ana Sayfa » , , , , , » H&M Kozmetik Alışverişim

H&M Kozmetik Alışverişim

28 Ekim 2014 Salı
H&M mağazası ülkemize açıldığından beri ilgi ile takip ettiğim bir mağaza oldu. Gerek kozmetik ürünleri, gerekse kıyafetleri ve aksesuarları ile hem gözümüze hem de cebimize hitap eden yegane markalardan biri. Ben de İstanbul Brandium AVM'deki H&M mağazasına uğrayarak birkaç kozmetik ürünü aldım kendime. 

hm kozmetik alişverisi
H & M Kozmetik Alisverisi

1 adet tekli allık, 3'lü allık paleti ve 2'li göz farından oluşan bir alışveriş oldu bu. Ancak fiyatları o kadar uygundu ki daha fazla bir şeyler almadığıma pişman oldum.  


h&m alliklari
H & M Alliklar

Sweet Rose isimli tekli allık hafif ışıltıları olan bir pembe renginde ve sadece 8.95 TL. 3'lü allık paleti ise daha mat allıklardan oluşuyor ve onun da fiyatı 8.95 TL

hm far renkleri
H & M Ikili Far Paleti

Bu günlük kullanım için uygun olan 2'li far ise hafif sedefli yapıda ve fiyatı ise 6.95 TL.
H&M'den yaptığım bu 3 parça kozmetik alışverişine toplamda 24.85 TL gibi çok uygun bir para ödemiş oldum. Bir de indirim zamanında denk gelirsem herhalde tadından yenmez.

H&M alışverişinde aldığım bu ürünlerin detaylı yazıları ise zamanla blogumda olacak.



7 yorum:

  1. Güle güle kullan canımmmm :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullanın, ben de H&M in kozmetik bölümünü çok severim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. en yakın zamanda ben de uğrayacağım ..güle güle kullanın :D

    YanıtlaSil
  4. h&m e sürekli giderim.makyaj malzemelerine denk gelemedim.Nerede bu makyaj ürünleri :))))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzellermiş, daha önce görmediğim ürünler. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Harika mutlaka allıklarına bakacağım ❤️

    YanıtlaSil