30 Ekim 2014 Perşembe

Ana Sayfa » , , , , , , » Essence All About Nudes Far Paleti İncelemesi

Essence All About Nudes Far Paleti İncelemesi

30 Ekim 2014 Perşembe
Essence Gratis'in bizlerle tanıştırdığı benim de çok severek kullandığım bir marka. Essence markası kaliteli olmasının yanında ürünleri de oldukça uygun fiyatları. Essence'in bu "All About Nudes" far paletini bloglarda ilk gördüğüm ondan itibaren almak istiyordum. Günlük makyajımda pembe ve kahve tonları, nude renkleri kullanmayı sevdiğimden elim sürekli bu renklerde farlara gidiyor.

essence nude far
Essence All About Nude Far Paleti
Dışından baktığımda albenisi çok yüksek bir far paleti. Renkleri ise çok gözalıcı. Pek çok renk kombini yapılabilecek çeşitlilikte ve uyumlu renklerden oluşuyor.

essence all about nudes far
Essence Nude Far Paleti

Üst sıradaki ilk 3 renk pigmentasyon açısından biraz zayıf maalesef. İlk renk sarı alt tonlu gibi görünüyor ama sürünce daha beyaza yakın bir renk ve fazla sedefli. 2. renk ise çok tatlı bir pembe ve diğer renklere göre daha az sedefli ama mat değil. 3. renk ise değişik bir pembe tonu ancak tam olarak tarif edemedim açıkçası ancak pek bir beğendim bu rengi.

essence far paleti
Essence Nude Far Paleti Renkleri

Paletin alt sırasındaki renkler ise pigmentasyon açısından daha iyi durumda. 1. pembe rengin yansımalarını çok beğendim. 2. sıradaki boz kahverengi tonu ise benim en sevdiğim tonlardan biri, 3. mürdüme benzeyen renk ise bu paletteki favori rengim oldu. Son 2 rengin yapısı diğerlerine göre daha yumuşak olduğundan sürümü de daha kolay.

13 TL'lik oldukça uygun bir fiyatı olmasına rağmen bazı renklerin düşük pigmentasyonu bu paletin alınıp alınmaması konusunda beni biraz düşündürdü açıkçası. Ama iyi bir baz ile renklerin pigmentasyon sorununa bir çözüm oluşturabilirsiniz. Bu paletin bana göre diğer bir eksisi ise hiç mat farın olmayışı. Bu da paleti kombinleme açısından işlevsiz kılıyor.

Essence All About Nudes far paleti eğer bir palet sever ve koleksiyoncu iseniz alınması gereken ama az ve öz ürünüm olsun diyen biriyseniz sizin için gereksiz bir far paleti. 

3 yorum:

  1. Bu palette benim de en beğendiğim pembe olan

    YanıtlaSil
  2. Haklısın tatlım bende de aynı palet var, renkleri çok hoş geldiği için almıştım ama pigmentasyonları vasat denecek gibi.
    Eline sağlık güzel yazı olmuş, takipteyim, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunu takibe aldım, sende bakarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil