26 Ağustos 2016 Cuma

Ana Sayfa » , , , » The Body Shop E Vitaminli Nemlendirici Krem

The Body Shop E Vitaminli Nemlendirici Krem

26 Ağustos 2016 Cuma
The Body Shop mağaza etkinliği sonrasında E vitaminli seriden bir kaç parça ürün hediye edilmişti. Bu ürünlerden biri de tüm cilt tipleri için uygun olan nemlendirici kremdi. Genel olarak kuru bir cilde sahip olduğumdan nemlendirici kremler bana kimi zaten yetersiz gelebiliyor. O nedenle kuru ciltler için üretilen kremleri kullanmayı daha çok tercih ediyorum. Ancak yaz döneminde özellikle T bölgem hafif yağlanmaya ve cildim karmaya dönmeye başladığı için hemen bu kremi de denemek istedim. 


The Body Shop E vitaminli nemlendirici kremi ilk uygulama sonrasında nemlendirme etkisinden oldukça memnun kaldım. Yapısı çok katı ve yağlı değil ancak uyguladığınızda bir süre yapışkanlık hissi oluyor ama en fazla 5 dk sonrasında o his kayboluyor. Neredeyse 1 aydır sabah akşam düzenli olarak kullanıyorum. Cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona ya da sivilcelenmeye neden olmadı ancak çoğu akşam bana yeterli gelmedi nemlendirmesi. Buna rağmen gündüz özellikle de makyaj altına çok rahat kullandım.


E vitamini özellikle de cildimiz için oldukça faydalı. The Body Shop'un kremleri de malum çok güzeller, özellikle body butterlar gönlümüzün favorisi ancak yüz bakım ürününü ilk defa denedim ve oldukça memnun kaldım. Tabii bu ürün maalesef kış aylarında benim kuru cildime yeterli gelmeyecektir.
The Body Shop web sitesinde E vitaminli bu serinin diğer ürünlerini de bulabilir ve inceleyebilirsiniz. Bendeki bu nemlendirici krem 50 ml ve fiyatı 55 TL, web sitelerinde 15ml ve 100ml'lik alternatifler de mevcut. Özellikle denemek isteyenler için 15 ml'lik alternatif olmasını çok mantıklı buldum.

10 yorum:

  1. benim için uygun bir krem gibi duruyor, denenmeli... paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 ml'lik küçük boyunu alarak deneyebilirsiniz.

      Sil
  2. Bu seriyi çok merak etsem de, kuru cildime yeterli gelmez diye düşünüp cesaret edemiyorum. 15ml boyu mantıklıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de cildim kuru canım. Yazın uygun oldu ama kışın kesinlikle yeterli gelmez sanırım.

      Sil
  3. E vitaminli bir kaç ürün kullandım Body Shop'un ama tam istediğim gibi değiller :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim aslında ama tabii herkesin istekleri farklı olabiliyor.

      Sil
  4. Bu markadan hala ürün deneyimleyemedim. Benim için fiyatları biraz daha pahalı geliyor :/ Ama sizin beğenmenize cok sevindim güle güle kullanın <3

    YanıtlaSil
  5. Benim de cildim kışın çok kuruyor yeterli gelmeyecektir, mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
  6. Hep bu markanın nemlendiricilerini merak etmiş ve daha önce kullanmamıştım. Teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil