3 Haziran 2016 Cuma

Ana Sayfa » , , , , » Farmasi - Dr. C. Tuna Mineralli Yüz Spreyi

Farmasi - Dr. C. Tuna Mineralli Yüz Spreyi

3 Haziran 2016 Cuma
Farmasi mayıs katalogunda mineralli yüz spreyini ilk olarak satışa çıkardı. Farmasi'nin kurucusu olan Dr C. Tuna markası altında çıkan bu mineralli yüz spreyini çok merak ettiğim için sipariş verdim. Önümüzde kocaman bir yaz var ve bu spreyler yaz boyunca kullanmayı en sevdiğim ürünler.
Kataloga bakarken gördüğüm anda çok ilgimi çekmesine rağmen küçük boyutlu bir ürün olduğunu düşünmüştüm ama elime ulaştığı anda ne kadar yanıldığımı anladım. 200 ml'lik bir ürün olduğu için büyük bir deodorant şişesini andırıyordu.



Farmasi mineralli yüz spreyi, kullanıldığında cildi yatıştırır, yumuşatır ve yeniler gibi bir ifade var üzerinde. Cildimi yatıştırıp, yumuşattığı doğru ancak yenilemek oldukça iddialı bir kelime. Bu konuda herhangi bir yorum yapamayacağım. İçerisinde bulunan mineraller ise kalsiyum, magnezyum, çinko, bakır ve vitamin B5. Aynı zamanda içerisinde gliserin de bulunduğundan bir miktar nemlendirdiğini söyleyebilirim.

Farmasi mineralli yüz spreyini cilde sıktıktan sonra 2-3 dakika kadar bekletip, nazikçe kurulamamız gerektiği yazıyor. Ben kullanım sonrasında kurulamadım, çünkü cildim kuru olduğundan zaten hızlı bir şekilde emdi ve kurudu ürün. Ancak bu ifadeden çıkardığım sonuç makyaj üzerine uygulayamayacak olmamdı. Denediğimde ise gördüm ki makyajımda herhangi bir bozulmaya sebep olmadı, maskaram akmadı mesela. Yine de makyaj üzerine uygulama yaparken dikkatli olmak gerekebilir. Özellikle yaz döneminde sıcaklarda cildimi serinletmek için çok severek kullanacağıma eminim.

Farmasi temsilcileri aracılığı ile sipariş verebileceğiniz mineralli yüz spreyinin indirimsiz fiyatı 28 TL ancak indirimli olarak çok daha uygun fiyata alabilirsiniz. Ben ürünü çok beğendiğim için sonrasında 1 tane daha yedek aldım.

14 yorum:

  1. Kesinlikle harika bir termal su. Cildi yatıştırması ve anlık nem sağlaması harika. Tekrar tekrar satın alacağım bir ürün (h)

    YanıtlaSil
  2. Ürünü çok merak ediyorum yakınlarımda bir Farmasi danışmanı bulursam alacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlke hnm yardımcı olabilirim bende kullanıyorum çok memnunum gerçekten harika bir ürün

      Sil
  3. aslında indirimsiz fiyatı bile uygunmuş. ilk kez senden duydum bu ürünü. mutlaka bakacağım, yüz spreylerine zaafım var =) eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet muadillerine göre uygun fiyatlı bir ürün.

      Sil
  4. yüze bakım olarak başka kimyasal sümek doğru gelmiyor bana malesef :/

    YanıtlaSil
  5. İlk kez duydum, Farmasi ürünleri beni şaşırtıyor. Deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Makyaj üzerine yazısını beklediim ama kurulayın diyorsa makyaj üstüne olmayabilir bende Farmasi temsilcisiyim bu ürüne bakıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle yazıyor ama ben denedim makyaj üstüne. Cildim kuru olduğu için hemen emdi sıkıntı olmadı.

      Sil
  7. bende vichy kullanıyorum gayet güzel😍

    YanıtlaSil
  8. En kısa sürede denemek isterim :D

    YanıtlaSil
  9. Elimdeki termal su bitsin, ben de almak istiyorum. Farmasinin en kötü özelliği katalog ile satılması :/

    YanıtlaSil