22 Haziran 2016 Çarşamba

Ana Sayfa » , , » Biotulin Supreme Skin Gel - Kırışık Karşıtı Jel

Biotulin Supreme Skin Gel - Kırışık Karşıtı Jel

22 Haziran 2016 Çarşamba
Biotulin Supreme Skin Gel benim ilk defa tanıştığım bir marka. Yaklaşık 1 aydır deneyimlediğim bir ürün olduğu için sizinle ilk izlenimlerimi paylaşmak istedim. Bu jelin etken maddesi Kalifornia'da geliştirilmiş ve etkileri Botoks etken maddesiyle benzer. Botoks deyince aklınıza öğle reçete ile satılan ilaç gibi bir şey gelmesin. 


Ürünün herhangi bir kokusu yok. Şeffaf jel bir yapısı var. Uygulama sonrasında benim cildim oldukça güzel ve hızlı bir şekilde emdi. İlk sürdüğümde hafif bir yapışık his oluştu ama o his hemen geçiyor. Pompalı şişesi olduğu için ürünü gerektiği miktarda rahatlıkla alabiliyorsunuz.
Biotulin 60 dk içerisinde cildinizdeki ufak kırışıklıkların görünümünü azaltacağını iddia ediyor. Bunu nasıl yaptığını da sitelerinde şöyle anlatıyor. İçerisindeki Acmella Oleracea bitkisinden elde edilen lokal anestetik olan spilanthol yüz hatlarını gevşeterek özellikle göz kenarı ve kaş arasındaki ince kırışıklıkların azalmasını sağlıyormuş. Fazlaca kırışığım olmadığı için bu etkisini çok rahat gözlemleyemedim ama kaz ayağı bölgemde bir gerginlik etkisi oldu. 



Diğer etken maddesi Imperata Cylindrica bitkisinin etkisi ise cildi 24 saat nemli tutmakmış. Bu noktada benim cildim özellikle yanaklarım oldukça kuru olduğu sabah ve akşam kullandığımda daha iyi bir nem performansı aldığımı söyleyebilirim. Zaten günlük bakımdan önce uygulanması ve günde birkaç kez kullanılması önerilmiş. Dolayısıyla ben bu üründen sonra yine bir nemlendirici krem kullandım.Üçüncü bir etken maddesi hiyaluron ise bizim zaten cildimizde bulunan bir bileşendir. Hiyaluron yaşlanma sürecine karşı koymaya yardımcı oluyormuş.

Biotulin Supreme Skin Gel ile ilgili benim deneyimlerim oldukça olumlu oldu. Kuru ve hassas olan cildimde herhangi bir alerji gibi duruma sebep olmadı. Uzun vadedeki etkilerini deneyimlemek için tabii ki daha uzun süre ve düzenli olarak kullanmak gerekir. Ürünle ilgili daha detaylı bilgi edinmek isterseniz http://biotulin.tk/ internet adresine uğrayabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş. Etkili bir kreme benziyor gerçekten

    YanıtlaSil
  2. çok ilginç hiç duymamıştım..

    YanıtlaSil
  3. Bu nasıl güzel bir sunum arkadaşım. Kırışıklık karşıtı deyince benim radarlar açılıyor. Çok güzel bir ürünmüş.

    YanıtlaSil
  4. Başkası yazsa inanmazdım bu kadar iyi olduğuna teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. İlk defa duyuyorum bu markayı ama sizin yorumlarınız değerli benim için gerçekci olduğuna eminim :))

    YanıtlaSil
  6. Ilginçmis arastirmali ürünü :)

    YanıtlaSil