29 Şubat 2016 Pazartesi

Ana Sayfa » , , » Bitenler - Şubat 2016

Bitenler - Şubat 2016

29 Şubat 2016 Pazartesi
Biten ürünlerle ilgili yazıları okumayı çok seviyorum ama yazmaya da çok üşeniyorum. Üşendikçe biten ürünler birikiyor. Biriktikçe daha da çok üşeniyorum yazmaya. Bu nedenle artık aylık olarak yazmaya karar verdim bitenler yazılarını. Hem daha az ürün olur, size okuması bana da yazması kolay olur diye düşünüyorum. Bakalım ben Şubat ayı içinde hangi ürünleri bitirmişim.


Ginger & Co Duş Jeli: Watsonslarda satılan bu ürünün ambalajına vurulup almıştım. Sevmediğimi söyleyemem ama tekrar da almam sanırım. Aslında kokusu güzel, iyi de köpürüyor, nemlendirmesi de iyi ama sonuçta duş jeli. Farklı şeyler denemek istiyorum.
Ginger & Co Vücut Losyonu : 500 ml'lik bir ürün olduğundan bitirmesi çok zor oldu. Nemlendirmesini sevdim fakat şekerli kokusu bir süre sonra bayıltabiliyor insanı. Şişesinin pompalı olmasını çok kullanışlı. Azaldığında sıkmak zorunda kalmıyorsunuz.


Olay Kırışıklık Karşıtı Gece ve Gündüz Kremi: Kırışık önlediğini düşünmüyorum. Aslında bu tip ürünlerin böyle bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Yine de ya tutarsa deyip kullanıyorum işte. Bunun dışında nemlendirmesini sevdiğim söylemeliyim. Makyaj altında da gündüz kremi kullanılabilecek bir yapıdaydı.
Diadermine High Tolerance Misel su ve Temizleme Jeli: Misel su hafif gül kokulu gibiydi. Genel olarak sevdim tekrar da alabilirim. Pompalı şişedeki temizleme jelini köpürerek temizleyeceğimiz bir ürün sanmıştım ama pamuk yardımı ile kullanılıyormuş. Olsa da olur olmasa da olur bir ürün benim için. Denk gelirsem her ikisini de alıp kullanabilirim.


Elseve Saç Bakım Yağı: Kırmızı kapaklı olan bu şişe özellikle boyalı saçlar için. Diğer sarı kapaklı şişeyi de aldım ve bu kırmızı kapaklıyı daha çok sevdiğimi söylemeliyim. Bu daha sıvı olduğundan saçta ağırlık yapmıyor ama sarı kapaklısı biraz daha yağlı gibi. Şimdilik onu kullansam da bitince tekrar bu seriden alacağım. Uzun da bir süre kullanılabiliyor. Bereketli bir ürün.
Farmasi El Kremi: Farmasi kremlerini seviyorum. Bu da severek kullandığım bir el kremi oldu.


Yves Rocher Pamuk Çiçeği Roll-on Deodorant: Bugüne kadar içeriğinin temiz olduğunu iddia eden ürünler arasında en başarılı bulduğum ürün bu oldu. Genellikle daha temiz içerikli ürünlerden memnun kalmama sebebim yeteri kadar koruma sağlamamalarıydı. Ancak bu ürün benim için oldukça yeterli bir performans sergiledi. Kesinlikle tekrar alacağım.
Bvulgari Omnia Parfüm: Açık ara en sevdiğim parfümlerden biridir bu benim. Herhalde 4-5 tane bitirmişimdir ancak bu kahverengi şişeyi artık bulamıyorum maalesef. Farklı versiyonları çıktığı için artık bu üretilmiyor sanırım. Böyle baharatlı, çekici ve de çok kalıcı bir koku var. Keşke tekrar bulabilsem. Gören duyan varsa bana haber versin.

Kullandığım ve Şubat ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Tabii ki renkli kozmetik ürünleri yok maalesef ama yıl sonuna doğru bitirmeyi planladığım renkli kozmetik ürünlerim de olacak. Eğer başarılı olursam onları da yıl sonuna doğru yazacağım. Umarım okumaktan keyif almışsınızdır.

31 yorum:

  1. Kesinlikle aylık yazmak en güzeli. Yoksa birike birike bazen bu neydi ya oluyorum. =D
    En az renkli kozmetik bitiren benimdir herhalde :D Artık almayı kestim, elimdekiler bitsin yeter ki =)

    YanıtlaSil
  2. Durmak yok canım bitirmeye devam :)

    YanıtlaSil
  3. e güzel baya yüklü ürün bitmiş yenilere yer açılmış :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenlerin arkasında fazla fazla yenileri hepimizde mevcut sanırım :))

      Sil
  4. Ürünün ambalajı güzel ise içerigi hep zayıf olur diye düşünüyorum, yves rocher deodorantı bir çok kere okumuştum instablogger arkadaşlarda,sizde yazınca almaya karar verdim,içerik son zamanlarda benim için çok önemli. Güzel yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Aylık yazmak süper oluyor. Bir de ben o ay içerisinde biteceğini düşündüğüm ya da bitirmeyi umduğum ürünleri listeliyorum, bunları da bir kutu içerisine koyuyorum. Bitirmek daha kolay oluyor.
    Gelsin mi yeniler :)

    YanıtlaSil
  6. Yves Rocher'ı denenecekler listeme ekledim :) Darısı yenilerin başına...

    YanıtlaSil
  7. Bitenler yazısı yazmayı bende rutin hale getiremedim, hep diyorum kendi kendime her ay yazacağım diye ama hep uzatıyorum arayı. Diaderminine' in o pompalı şişedeki jel temizleyicisinden nefret etmiştim ama misel suyunu deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nötrüm diyebilirim. Ne çok sevdim ne de nefret ettim. Aradayım işte.

      Sil
  8. diadermine ürünlerini kullanmıştım ben de şimdi gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  9. Ginger an Co'nun o ambalajları beni benden alıyor! İlk fırsatta sırf o ambalajlar için alacağım :)

    YanıtlaSil
  10. Ginger ambalajını bende çok seviyorum bir süre kullanmıştım ama yeni şeyler deneme fikrindeyim sizin gibi:)

    YanıtlaSil
  11. çoğu ürünü tarihi geçtiği için bırakıyorum kullanmayı
    bitmeden almamayı bir başarabilsek :))

    YanıtlaSil
  12. Bende bir turlu yazamiyorum biten urunleri cunku cogu zaman bitiremiyor birakiyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Çok faydalı bir yazı olmuş teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  14. Elseve saç bakım yağlarından çok memnunum, birkaç şişe bitirdim. Parfümünüzü ben de merak ettim, rastlarsam denemek isterim, size de haber veririm. Blogumu ziyaretiniz ve takibiniz için teşekkür ederim, ben de sizi takibe aldım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Hepsi güzel ürünler. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  16. Pamuk çiçeği deodorantı merak ettim ben. Bu tarz kullanıyorum genelde çünkü.

    YanıtlaSil
  17. ya var ya hep merak ettiğim ürünleri bitirmişsin benim için çok ii oldu :D

    YanıtlaSil
  18. bilgilendirici bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  19. diadermine indirimlerde iyi oluyor değil mi?

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar güzel bir çok ürün bitirmişsin.Birde ben bu kadar azimli olsam :(

    YanıtlaSil
  21. Ginger&Co merak ettiğim ürünler (:

    YanıtlaSil
  22. Yves Rocher'nin rollon unu deneyeceğim mutlaka <3 not edeyim de unutmayayım :)

    YanıtlaSil
  23. Umarım parfümünü tekrar bulabilirsin

    YanıtlaSil
  24. Harika ürünler gerçekten güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  25. bitenler ve bitecek olanlar:))) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  26. hepsi gerçekten güzel ürün bayıldım :)

    YanıtlaSil