6 Aralık 2015 Pazar

Ana Sayfa » , , , » Farmasi'ye Nasıl Üye Olunur?

Farmasi'ye Nasıl Üye Olunur?

6 Aralık 2015 Pazar
Farmasi artık kozmetik meraklılarının aşina olduğunu, pek çok kişi tarafından da sevilerek kullanılan bir marka. Farmasi'ye nasıl üye olunur derseniz bu yazımda sizlere anlatacağım ama önce kısaca benim hikayemi anlatayım. Benim Farmasi ile tanışmam çok uzun zaman öncesine dayanmıyor aslında. İş yerimde gördüm ilk olarak Farmasi katalogunu. O zamanlar pek de bilmediğimden çok güvenmedim diyebilirim. Ancak sonraları bloggerların da sayesinde birçoğumuz gibi ben de merak eder oldum markayı. Araştırdım, ürünlerini kullandım ve pek çok ürünü sevdiğimi farkedince de neden ben de üye olmayayım diyerek girdim bu işe.




Farmasi bir Türk firması olduğu için daha bir severek kullanmaya başladım ürünlerini. Şimdilerde sadece kendi ihtiyaçlarım için alışveriş yapıyorum. Bazen de iş yerindeki arkadaşlar ufak tefek şeyler istiyorlar. Üye olma sürecinde bir danışan bulmak biraz zor oldu diyebilirim. Ancak sonradan öğrendim ki üyelik işlemini danışanınızın size vereceği link ile kendiniz de yapabiliyormuşsunuz.
Eğer siz de Farmasi'ye üye olmak ancak benim ki kimseyle muhattap olmadan kendi kendinize takılmak istiyorsanız size vereceğim link ile kayıt yapabilirsiniz. Tabii ki bu durumda sizin sponsorunuz ben olacağım. Benden ne türlü bir destek isterseniz de size yardımcı olmaya hazırım. Eğer beni yalnız bırakın derseniz ona da varım. Çünkü en sinir durum sürekli arayıp alışveriş yapmanızı isteyen sponsorların olması.

Farmasi'ye kayıt olmak için bu linke tıklayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra cep telefonunuza gelecek olan şifre ve Tc kimlik numaranız ile sisteme kayıt olarak sipariş verebilirsiniz.

Eğer ki sizi benim kaydetmemi isterseniz birguzellikhikayesi@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

1 yorum: