17 Kasım 2015 Salı

Ana Sayfa » , , » Mac Cork Far İncelemesi

Mac Cork Far İncelemesi

17 Kasım 2015 Salı
Mac'ten oluşturduğum 4'lü far paletimin son üyesinden bahsedeceğim sizlere. Daha önce oluşturduğum bu palet için All That Glitters, Cranberry ve Sable isimli farları almıştım. Yazılarını okumak için isimlerine tıklayabilirsiniz. Far paletim için aldığım son far ise Cork oldu.
Aslında almak istediğim pek çok far var ama bu palet için crease bölgesinde kullanabileceğim, rahatlıkla karıştırabileceğim bir fara ihtiyacım olduğu için Cork isimli farı tercih ettim.



Cork mat yapıda sıcak bir kahverengi tonu olduğu için göz kapağının katlanma bölgesinde rahatlıkla kullanılabilecek bir far. Bu farı kaşlarımda da kullanmayı denedim. Her zaman kullanılmaz belki ama yokluk zamanıma denk geldiğimde bu amaç için de işimi gördü.


Mac farlarını kullandıkça seven biriyim ben. İlk zamanlarda minnacık fara 45 TL verilmez diyordum ancak Cork farı uygulama esnasında farkı hissettim. Yine de bundan sonra Mac'ten far alırken her zaman bulamayacağım, muadili olmayan renkleri tercih etmeye çalışacağım. Zamanla 15'li palet oluşturmayı düşünüyorum.

22 yorum:

  1. MAC farlar o kadar dikkat çekici bir skalaya sahip ki açıkçası kendimi zor tutuyorum. Şu an için ilk ve tek farım eşi benzerine sahip olmadığım Expensive Pink. Elimde 10 küsür far paleti var, bu yüzden tutmak zorundayım kendimi.. MAC 'ten far paleti oluşturacak olsam Cork 'u katmazdım ama All that glitters 'ı büyük ihtimalle eklerdim. Ne uzun bir yorum oldu, güle güle kullan diyip bitireyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim senin 5 katın farım var sanırım ama yine de kendimi tutamıyorum. Bu da bir bağımlılık.

      Sil
  2. çok güzel bir renkmiş bu :-))

    YanıtlaSil
  3. Katlanma bölgesi için ideal bir renkmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim bu rengi.Bunun yanında Sable'de harikaymış :))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir renk gerçekten. En sevdiğim ton sıcak kahveler <3

    YanıtlaSil
  6. iyi günlerde kullanın renkler müthiş...

    YanıtlaSil
  7. Far konusunda özellikle mac kalitesi ve renk skalası tartışılmaz.. Tesekkürler açıklayıcı bilgiler için..

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir tonu varmış...

    YanıtlaSil
  9. Fiyat fazla gibi görünse de memnun kaldıysanız ne güzel.. Güle güle kullanın.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Zaten severek takip ediyordum sizi,blogunuza bakinca hatirladim. Renk sahane :)

    YanıtlaSil
  11. renk harika güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten sıcacık bir kahverengi bayıldım

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten güzel sıcacık bir kahverengiymiş 😊

    YanıtlaSil
  14. rengi güzel.İyi günlerde kullanın
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. ben mac çok fazla kullanmadım ama bu rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  16. mac tan kapatıcı hep alırım ama far hiç denemedim bu yazıdan sonra dikkat edecegım :)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, bloğunuzu çok harika. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için şanslısınız.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek isterim.
    sing nedir
    kadınca Hakkında kısaca bilgi

    YanıtlaSil