6 Ağustos 2015 Perşembe

Ana Sayfa » , , , , » The Balm - Balm Voyage Far Paleti İncelemesi

The Balm - Balm Voyage Far Paleti İncelemesi

6 Ağustos 2015 Perşembe
Bol fotoğraflı bir yazı olacağını söyleyerek başlayayım. The Balm markasını sevmeyen yok sanırım artık. Gratis sayesinde hem kaliteli hem de uygun fiyatlı olarak sahip olabiliyoruz The Balm ürünlerine. Bu yazımın konuğu ise The Balm'ın harika far paletlerinden biri olan Balm Voyage far paleti olacak. Birbirinden güzel renkleri olan bu paleti hadi beraber inceleyelim.


Her zaman ki gibi sert, mıknatıslı, sağlam ve de şık bir ambalaja sahip Balm Voyage paleti. Adından da anlaşılacağı gibi seyahat temasına sahip ve üzerinde ülke isimleri bulunuyor. İsmi olan ülkelerden biri de İstanbul.



İçerisinde mat, ışıltılı ve de sedefli olmak üzere 16 tane oldukça büyük boyutta far bulunuyor. Bu farların mat olanları biraz tozutuyor ancak bence sorun değil. Belki sadece bu far paletiniz olsa size uzun süre yetecektir. Çünkü içerisinde çok çeşitli makyajlar yapabileceğiniz tonlar bulunuyor. İsterseniz daha sade günlük nude tonları kullanabilir ya da yaza yakışır şekilde cıvıl cıvıl makyajlar yapabilirsiniz. Ayrıca gece makyajı yapmak için uygun koyu renk farlar da mevcut.


Balm Voyage far paleti içerisindeki en dikkat çekici far sanırım A2 isimli mor renk. Bu renk oldukça yanar dönerli bir renk. Farklı ışık açılarında rengi değişiyor ancak pek de benim kullanacağım türden bir renk değil maalesef. O kadar cesaretli olamadım. Bu 16 far içerisinde en sevdiğim renk ise kiremit rengi olan C4, ayrıca A1 ve de D2 de bana göre güzel ve kullanışlı renklerden.



Balm Voyage paleti 3 adet de hem ruj hem de allık olarak kullanabileceğiniz krem ürün içeriyor. Yüzüme krem ürün uygulamayı çok sevmediğimden ben sadece ruj olarak kullanıyorum bu ürünleri. Her 3 renk de kullanılabilecek tonlarda. Benim için tek dezavantaj açıkta olduklarından hijyenik olmamaları. Aslında ayrı bir kapak ile burasının üzeri örtülüyor bu nedenle muadillerine oranla daha hijyenik sayılır.



The Balm - Balm Voyage far paleti bana göre The Balm'ın en kullanışlı paletlerinden biri. Üstelik seyahatlere de sağlam ambalajı sayesinde rahatlıkla kullanılabilir. Ancak tabii ki günlük olarak çantaya atmak için biraz büyük. Ben bu ürünü %50 indirim ile 40 TL'ye almıştım ancak güncel fiyatı değişmiş olabilir. Siz Balm Voyage paletini nasıl buldunuz?

19 yorum:

  1. ah bu da güzel öbürleri de hepsi güzel :D

    YanıtlaSil
  2. sanırım benim de en sevdiğim the balm paletim bu <3 Emin değilim o ayrı :))

    YanıtlaSil
  3. Bu palet çok güzel! Uzun süre seyahat için mükkemmel duruyor

    YanıtlaSil
  4. Hepsi bir arada, ihtiyaç hissedilen renkler bir arada iyi olur derim.

    YanıtlaSil
  5. Makyaj yapmayan ben bunların kapaklarına hastayım:)))

    YanıtlaSil
  6. kapak on numara ürün renkleri ona keza süpermiş.

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir ürün. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. İndirim zamanında ilk alacağım ürünlerden. Renkleri çok güzel. Bende bloguma beklerim sevgiler. http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Nasıl olduysa almadığım bir palet bu ilgimi çekmemiş neyse ki :))

    YanıtlaSil
  10. Oldukça kullanışlı. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  11. Kozmetik bloglarına bayılıyorum...Sayenizde tüm yenilikleri takip edebiliyorum....Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Ambalajları çok şeker :))
    Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel renkler. Elinizin altında.

    YanıtlaSil
  14. Ambalajlarına bayıldım. Renklerde harika görünüyor

    YanıtlaSil
  15. Far paleti renklerine bayıldım. Tam yazlık.

    YanıtlaSil
  16. Göz kapaksız biri olarak çok kıskandım ama gözüm kalmadı :D Güzel gunlerde kullan arkadaşım. Ben balmın pudrasını kullandım ve sevmedım :) Galiba ben bu işten anlamıyorum:))

    YanıtlaSil
  17. Çoğu rengi güzel ancak birkaç rengi çok kullanışsız :)

    YanıtlaSil
  18. Bu paletin 2 si cikti ben alamadan 1i kaldirildi

    YanıtlaSil