21 Haziran 2015 Pazar

Ana Sayfa » , , , , , » Biten Kozmetik Ürünlerim #2

Biten Kozmetik Ürünlerim #2

21 Haziran 2015 Pazar
Kozmetik bloglarında okumayı en çok sevdiğim yazılardan biri bitenler yazısı. Bitenler yazısındaki ürünler sonuna kadar kullandığımız ürünlerden oluşuyor. Böylelikle de ürün hakkında daha fazla fikir sahibi olmuş oluyoruz yorumlarımızı yazarken. Aslında elimde biriken daha fazla ürünüm var ancak sizi sıkmamak için bir kısmını koydum bu yazıya. Hadi hemen beraber bakalım biten kozmetik ürünlerime.

bitirdiğim kozmetik urunler

En sık bitenler saç ürünleri oluyor bizim evde. Benim kullanıp bitirdiklerime bakacak olursak; 

hc hair care ovex

Farmasi Keratinli Saç Bakım Şampuanı ve Saç Kremi: Bu ürünü severek kullandım ancak 300 ml'lik boyu ile çok çabuk bittiğini düşünüyorum. Keratinin saç bakımında çok önemli olduğunu düşünürsek bunun gibi keratin içerikli ürünlere daha sık yer vermeliyiz saç bakımımızda. Bağlantıya tıklayarak detayları okuyabilirsiniz.

Hc Hair Care Ovex Saç Bakım Kremi: Saçlarını sıklıkla boyayan ve yıpranan herkesin kullanması gereken ürünlerden biri. Özellikle açma işlemi nedeniyle yıpranan ve kuruyan saçıma çok iyi geldiğini söyleyebilirim.

ecowell tonik

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu: En sevdiğim temizleme suyu açık ara Cyrene. Bioderma'dan sonra en memnun kaldığım misel solüsyondur kendisi. Bu benim bitirdiğim 2. şişem artık bittikçe alacağım temizleme suyum budur.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Temizleme suları arasında en sevmediğim de bu oldu. Cildimi ortalama düzeyde temizlese de göz makyajımı kesinlikle güzel temizlemiyor. Tekrar almayı düşünmüyorum ama elimde bir şişe daha var ne yazık ki.

Ecowell Papatyalı Tonik: Organik bir ürün olan bu tonik Watsons mağazalarında satılıyor. Bitkisel bir ürün olduğu için kokusu da haliyle bitki gibi kokuyor. Aslında etkisinden memnun kaldım ama hayatımın toniği diyemem. Yine de denk gelirsem tekrar alırım sanırım.


Komili Multivitamin Köpük Sıvı El Sabunu: Komilin bu köpük sıvı sabunundan sanırım 6-7 şişe bitirdim. Buraya ise örnek olması için bir tanesini koydum. Kokusu oldukça kalıcı, ellerimi de kesinlikle kurutmuyor. Bu nedenle çok sevdim 3-4 şişem daha var kullanmayı bekleyen. O kadar çok sevdim anlayacağınız.

Nivea Kuru / Çok Kuru Ciltler İçin Nemlendirici Krem: Klasik Nivea kokusuna sahip oldukça yoğun yapılı bir krem bu. Özellikle cildimin çok kuru olduğu dönemlerde kurtarıcım oldu.

Yves Rocher Pamuk Çiçeği Roll-on: Yves Rocher'in bu ürününü severek kullanıyorum. Hatta şu an yedeğini açmış bulunmaktayım. Pamuk çiçeği kokusu en sevdiğim. Bio olan seriyi de denemiştim ama ondan çok memnun kalmadım.

Farmasi Vücut Spreyi: Yasemin ve bergamot kokulu olan bu vücut spreyini de severek kullandım ama yine almam sanırım. Hayatımın kokusu değil ve farklı şeyleri denemeyi seviyorum.

Avon Senses My Moment Duş Jeli: Avon'un duş jellerini genel olarak seviyorum. Kokuları duşta beni mutlu ediyor ama tabii ki sonrasında bir kalıcılığı yok. Elimdeki Avon ürünleri bitmek üzere ve yenilerini almayı düşünmüyorum. Zaten artık alabileceğim yakınımda bir temsilci de yok.

loreal kremi

Loreal Gençlik Şifresi Yüz Bakım Kremi: Bu sanırım 3. serim bitirdiğim. Çok severek kullanıyorum ama bir süre ara verip farklı şeyler denemeyi düşünüyorum.

Benim son zamanlarda bitirdiğim kozmetik ürünlerim bunlardı. Umarım keyifle okumuşsunuzdur.

20 yorum:

  1. Kozmetikten ziyade bakım ürünleri çok daha çabuk tükeniyor bizim evde de.. Loreal Gençlik Şifresi Yüz Bakım Kremini merak ettim 3.kez kullandığına göre oldukça memnunsun, araştırıcam.Teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım nemlendirmesi, kokusu çok iyi. Ayrıca kırışıklık karşıtı ve 30+ bir ürün. :)

      Sil
  2. Yves rocher roll on dikkatimi çekti,denememiştim. Garnier temizleme suyu için herkes olumlu şeyler yazıyordu,demek ki kişiden kişiye değişiyormuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ürünlerin çoğu kişisel istekler ve ihtiyaca göre değişkenlik gösteriyor. Kimilerinin çok sevip yedeklerini kimileri hiç sevmeyebiliyor.

      Sil
  3. Ecowell toniği ben çok sevmiştim.
    Cyrene misel solüsyondan çok memnun kalmıştım.
    Ovex zaten efsane :)

    Bitenlerin çok olsun.

    YanıtlaSil
  4. O Garnier'den bıktım ben bıktım ben de hiç beğenmiyorum Bioderma çok daha iyiydi misel su olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama. Ben anlamadım sevenler neden sevdi.

      Sil
  5. Keyifle okuduk canım. Arasıra bitenleri atmak en sevdiğim iş.

    YanıtlaSil
  6. bereketli bir ay olmuş bazılarını be de kullanıyorum cyrene temizleme suyu benim favorim mesela :-))

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel alıp da bitirebilmek ben alıyorum kullanmayı unutuyorum bitmiyor hatta son kullanma tarihi dolup çok ürün attığım oluyor :) çok güzel bir yazı olmuş paylaşım için teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bitirmek istediklerimi gözümün önüne koyuyorum. Yoksa ben de bir kenarda unutuyorum. Hem zaten bunlar günlük olarak düzenli kullandığım ürünler. Düzenli kullanımda bitiyorlar.

      Sil
  8. Bir tek nivea'yı biliyorum bunların içinde. O da kış dönemi bizim vazgeçilmezimiz....

    YanıtlaSil
  9. Hiç ürün bitiremedim henuz ya :( Ovexi bir türlü deneyemedim baya methediliyor

    YanıtlaSil
  10. Cyrene misel su,Farmasi Vücut Spreyi ve Ovex çok memnun kaldığım ürünler benimde.Özellikle Ovex'in üzerine saç maskesi tanımıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Şimdi gelmiş en zevkli kısım alışveriş ve ihtiyaçlar, hadi kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  12. En sevdiğim yazı benim de bitenler. O zaman gelsin yeniler (:

    YanıtlaSil
  13. harika bilgiler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Ben de garnier temizleme suyu alacaktım iyi ki okudum yazını. Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  15. Avon duş jellerinin kokusu gerçekten muhteşem.. İnsan bitmesini istemiyor....

    YanıtlaSil