18 Mayıs 2015 Pazartesi

Ana Sayfa » , , , , » Urban Decay Naked 2 Far Paleti

Urban Decay Naked 2 Far Paleti

18 Mayıs 2015 Pazartesi
Urban Decay markası Sephoralara gelir de ben koşarak sevdiklerimi almaz mıyım? Urban Decay'in en sevilen ürünleri tabii ki far paletleri. Uzun süre far paletlerine tek tek baktıktan sonra ilk olarak Naked serisinin ikincisini almaya karar verdim. Daha mat farların olduğu Naked Basics paletinin de ikincisi aldım. Yani benim Naked paletlerinden en sevdiklerim 2 numara olanlar oldu.

urban decay naked 2 far paleti
Urban Decay Naked 2

Naked'ler yerli, yabancı makyaja ilgi duyan herkesin gözdesi. Her youtuber'ın bu güzelliklerle çektiği bir videosu mutlaka var. Almaya gitmeden de gittikten sonra mağazada da renklerini en sevdiğim Naked 2 oldu. Kutu içerisinden en beğenilen far bazlarından biri olan Primer Potion'ın 4 tane deneme boyu ürünü çıkıyor. Bu far bazını da deneyip, beğenirsem almayı düşünüyorum.


urban decay naked far paleti
Urban Decay Naked 2 Far Paleti

Farların yapısı oldukça yumuşak, göze uygulanırken de renkler oldukça güzel dağıtılıp, karıştırılabiliyor. İçerisinde hem mat hem de ışıltılı farlar bulunuyor. Bu nedenle çok çeşitli makyajlar yapabileceğiniz bir far paleti. Renk tonları ise altından, bronza ve kahverengiye kadar çok çeşitli. Dolasıyla hem gece, hem gündüz makyajında rahatlıkla kullanılabilir. Metal ambalajı sağlam ve seyahatlerde de rahatlıkla yanınızda taşıyabilirsiniz.

urban decay naked 2 renkleri
Naked 2 Far Renkleri

12 adet fardan oluşan Naked 2'nin ilk altı farın renkleri bu şekilde. Foxy isimli mat sarı far diğerlerine göre daha pigmentsiz ancak kaş altında kullanıldığında oldukça doğal bir aydınlık yaratıyor. Tease mat bir boz renk ki karıştırmada çok kullanışlı. Bootycall, Half Baked, Chopper ve Snakebite arasından en sevdiğim olarak seçim yapmam imkansız. Hepsi harika renkler.

urban decay naked far paleti renkler
Naked 2 Far Renkleri

Diğer 6 farın rengine bakacak olursak; birbirinden güzeller bence. Blackout siyah far olarak gördüğüm en siyah gibi siyah. Çoğu siyah far göze sürülünce grileşiyor. Pistol gri sevmeyen benim için bile güzel bir gri renk. Suspect,verve, ydk ve busted zaten tam benim tonlarım.

Urban Decay markası iyi ki ülkemize geldi. Bu tip ürünleri mağazadan aldığımda içim daha rahat oluyor, orjinallik açısından. Naked 2 far paletini arkadaşlarımdan her gören hayran oluyor. Bundan sonra ise sanırım birincisini alacağım. Üçüncüsünü ise şu an için çok pembe bulduğumdan almayı düşünmüyorum. Sizin Urban Decay Naked far paletleri arasında bir favoriniz var mı? Ya bu palette en sevdiğiniz renk hangisi oldu?

14 yorum:

  1. çok güzel renkler, güle güle kullan. detaylı görmem iyi oldu alırsam naked2'yi alırım diyordum ben de.

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel bir inceleme olmus güzelim, Naked paletleri arasinda benim de favorim 2! Palette en sevdigim renkler Tease ve Busted. :)

    YanıtlaSil
  3. Renkler çok güzel.Çok başarılı bir palet.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. oh oh fara gel hepside çok güzel :))

    YanıtlaSil
  5. Renkler harika ,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Oldukça hoş renk tonlar varmış bunların:)))

    YanıtlaSil
  7. ürünün ambalajı da renkleri de dizili mi çok hoş. çok kullanışlı bir ürün olduğu belli..Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  8. renkler çok güzel güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  9. bende de 2 ve 3 var çok severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  10. Detaylı anlatım için teşekkürler, renkler bir harika güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  11. kutusu çok çekiciiii

    YanıtlaSil
  12. ben3 numarasını çok severek kullanıyorum canım :):)

    YanıtlaSil