Geçmişten günümüze, zaman içinde moda ve güzellik kavramları çok değişti, her dönemin favori giyim, makyaj ve saç tarzları oldu fakat büyük gözlerin güzelliği zamandan hiç etkilenmedi, güzellik değerini her zaman korudu...
Oriflame, gözleri %30 oranında açan ve böylece daha büyük görünmelerini sağlayan yeni ürünü The One Eyes Wide Open maskara ile 1950’lerden günümüze, hatta geleceğe uzanan keyifli bir oyun uygulamasıyla sizleri büyük gözlerin odak nokta olduğu bir güzellik yolcuğuna çıkarıyor. Zamanda yapacağınız bu yolcukta ise en büyük sürpriz markanın yeni yüzü Ezgi Mola’nın size eşlik etmesi.
İlk adımda Ezgi Mola’nın farklı tarzlardaki fotoğraflarını doğru dönemler ile eşleştirmeniz gerekiyor. Ardından yolculuk etmek istediğiniz yılı seçiyorsunuz. Devamı sürpriz! Zamanda yolculuk etmekten keyif alacağınıza eminim. Üstelik bu yolculuğa çıkanlar Ezgi Mola ile tanışma şansına sahip oluyor. Birbirinden güzel Oriflame ürünlerinden oluşan hediye paketleri ve maskara da cabası!
Bu keyifli uygulamaya Oriflame Türkiye’nin Facebook sayfasından ulaşabilirsiniz: https://zamansizgozler.com/
Bir boomads advertorial içeriğidir.
Orıflame ürünlerinin bayağı yaygın kullanımı var değil mi.
YanıtlaSilUzun bir süre Orflame ürünleri kullanmıştım :)
YanıtlaSilOrıflame hatta Avon ürünlerini beğenmiyorum sadece alımı çok kolay..Sevgiler
YanıtlaSilBir bumerang içeriği ancak bu kadar güzel olabilirdi, hangi blogta gördüysem tekrar tekrar okudum :) www.madamrozika.com
YanıtlaSilMerhaba, sizi takibe aldım, ben de beklerim. Güzel bir çekilişim de var ayrıca :)katılırsanız sevinirim.
YanıtlaSilEzgi Mola yı yüz seçmekle isabet etmiş, güzel bakışları var.
YanıtlaSilEskiden Oriflame temsilcisiydim. Avon dan daha kaliteli olduğunu güşünüyorum...
YanıtlaSilBu arada takipteyim. ÇEKİLİŞİME ve bloguma beklerim.
makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com
Desteğin için teşekkürler...