13 Mart 2015 Cuma

Ana Sayfa » , , » 8 Mart Blogger Buluşması Etkinlik Sponsorlarımız - 2

8 Mart Blogger Buluşması Etkinlik Sponsorlarımız - 2

13 Mart 2015 Cuma
Harika geçen bir buluşmanın ardından detaylı sizlerle paylaşmaya devam ediyorum.
Aquas markasını ilk defa buldum. Eminim bir çoğunuz da benim gibi ilk defa duyuyordur ancak ürünler oldukça ilgimi çekti. Selülit terapisinde kullanılan ikili seti hemen kullanmaya başlayacağım. Zayıf olsam da maalesef hafif selülit oluşumum var. Daha fazla ilerlemeden önlem almak lazım. Kullandıktan sonra etkilerini sizlerle paylaşacağım. Diğer ürün ise güneş kremi. O da yaklaşan yaz aylarında deneyeceğim ürünlerden olacak.


Selülitlerden konu açılmışken bloglarda görüp merak ettiğim bir ürün de paketimden çıkınca inanılmaz mutlu oldum. Cellublue yine selülitler üzerinde etkili bir ürün. Nasıl kullanıldığını biraz araştırdım ve bu konu hakkında detaylı olarak yazı hazırlayacağım. Malum bayanların pek çoğunun sorunu selülit. Fotoğraftaki harika kupa ise hanımların el emeği ürünlerin satıldığı bir site olan Marifet Bizde tarafından hediye edilmiş. Siteyi inceledim ve fikir çok hoşuma gitti. Belki ben de bazı şeyler satabilirim diye düşünüyorum.


Dermadolin kremlerini daha önce denemiş biri olarak tek söyleyebileceğim, hemen koşun alın. Gerçekten nemlendirmesi muhteşem bir ürün. Kuru olan cildime o kadar iyi geldi ki. Saç bakım şampuanını ise ilk defa deneyeceğim bakalım.


Lapitak bizler için harika bir paket hazırlamış. El kremi, ayak kremi, topuk kremi ne ararsanız var. Bu harika ürünleri de en kısa zamanda deneyeceğim. Önümüz yaz malum ayaklara iyi bakmak lazım.


Hc markası saç bakımında oldukça iddialı ürünleri olan bir marka. Kolay tarama spreyini de çok merak ettim açıkçası. Bu tip ürünleri banyodan sonra kullanmayı seviyorum çünkü ıslakken saç taramak bazen işkence oluyor.


Acnecinamide temizleme jeli merak ettiğim bir ürün oldu. Aslında yağlı bir cildim yok bu nedenle her gün kullanmam gerekli olmaz sanırım ama arada sırada T bölgem de yağlanma oluyor. Bu dönemlerde sadece o bölgede kullanabilirim diye düşünüyorum.


Eglantine yine ilk kez deneyeceğim markalardan biri. Tabii ki kokusu gül olduğu için hemen ilgimi çekti. Yeni ürünler denemeyi yeni markalarla tanışmayı çok seviyorum.


Bana ilaç gibi gelen bir ürün daha. Saçlarım oldukça fazla dökülüyor. Revigen şampuan ise özellikle bayanlar için üretilmiş. Umarım saç dökülmelerime çare olur. Sitesine mutlaka bir göz atın derim. Farklı ürünleri de var. Eğer bu şampuan saçlarıma çare olursa diğer ürünlerden de deneyeceğim.


Fresh n Soft ürünlerini ben zaten severek kullanıyordum. Hassas ciltler için olan bu makyaj temizleme mendilini özellikle seviyorum, kokusu da çok hoş. Makyaj düzeltme çubukları da oldukça pratik ve kullanışlı bir ürün.


Orkide Hareketi katalog usulü ile çalışan bir firma. Dr. Cure markasının sabunları çok zaman önce denemiş ve bayılmıştım. Sonrasında ulaşmak zor olduğu için farklı ürünler deneyemedim. Bu merhem ile ilgili detayları araştırıyorum. En kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.


Burada 2. yazımı da bitirmek istiyorum. Ama sponsorlarımız bitti sanmayın. 3. bölümü de okumayı unutmayın.

3 yorum:

  1. İlk defa duyduğum markalar ve ürünler var. İncelemeleri merakal bekliyormm

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ürünler paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bir kısmını hiç duymadım merak ettim yorumlarına da bakıcam :) Benim sayfamı da ziyaret edersen çok sevinirim :))

    YanıtlaSil