2 Şubat 2015 Pazartesi

Ana Sayfa » , , , » Kozmobio - Natural Remedies Bach Flowers Organik Sabırotu Sabunu

Kozmobio - Natural Remedies Bach Flowers Organik Sabırotu Sabunu

2 Şubat 2015 Pazartesi
Kozmobio sitesinde satılan ürünlerle bir etkinlikte tanıştım. Bu etkinlikte bize denememiz için hediye edilen bir üründen bahsedeceğim sizlere. Aslında ben banyoda ve duşta sabun kullanmayı çok seviyorum. Özellikle de banyoda beyaz sabun kullanmaktan ve onun kokusunu çok seviyorum. Kozmobio sitesinde satılan Natural Remedies serisi tamamen organik bir seri. Dr. Edward Bach çeşitli bitki özlerini biraraya getirerek karışımlar oluşturmuş. Bunları da homeoterapi yöntemi olarak kullanmış. İşte bu içeriğe bağlı kalarak bu bitkilerden üretilmiş bir sabun bu.

sabirotu sabunu
Natural Remedies Bach Flowers Sabun

Bu sabunun vaadi kullanan kişi de ruhsal dinginlik, sakinleşme ve sabır hissi uyandırmak. Bu sabunu el yıkamak için kullandım ben genel olarak. Birkaç kere de yüzümde kullandım. Yüzümde kullandım ama cildim kuru olduğu için verdiği hissi çok da sevmedim ama herhangi bir alerjiye sebep olmadı, oldukça da güzel temizledi cildimi. En çok ise ellerimde kullanmaktan memnun oldum ben bu ürünü.
Kimyasal içerikli ürünleri hayatımdan tamamen çıkarmak keşke kolay olsa. Bu tip organik ürünleri gördükçe almak, daha çok bu tip ürünlere şans vermek istiyorum. 

Kozmobio'nun sitesine bir göz atmanızı tavsiye ederim. Organik değişik ürünleri var. Ben cilt bakım ürünlerinden bazılarını gözüme kestirdim bile ama evdeki stokları bitirmem lazım önce. Malum birçok blogger gibi benim de evimde bir sürü ürün birikti. Açgözlülüğüm sayesinde ihtiyacımdan çok fazla ürün almışım. Şimdi ise onlar bitmeden bir şeyler almamaya çalışıyorum. Denemek istediğim ve beğendiğim ürünleri bir deftere yazıyorum. İhtiyacıma göre alışveriş yapacağım artık.

7 yorum:

  1. Değişik bir ürün gibi görünüyor canım Ofiste mi kullansam acaba :)))

    YanıtlaSil
  2. ruhsal dinginlik, sakinleşme ve sabır hissi uyandırmak... şu an en çok ihtiyacım olan şey sanırım denemeliyim teşekkürler tatlım ♥

    YanıtlaSil
  3. Herşey kimyasala dönmüşken bende organik ürünlere şans vermeyi seviyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kimyasal ürünler artık hayatımızı ele geçirdiler.

      Sil
  4. Bende sabun kullanmayı seviyorum.Hele organik olanları..Bunuda denemek lazım:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim gerçekten memnun kalacağınızı düşünüyorum.

      Sil