23 Ocak 2015 Cuma

Ana Sayfa » , , , , , , » Mac Tekli Far - Cranberry ve Muadili

Mac Tekli Far - Cranberry ve Muadili

23 Ocak 2015 Cuma
Mac mağazasına en son uğradığımda iki tane far almıştım. Detaylar okumadıysanız bu alışveriş yazıma bakabilirsiniz. O iki harika fardan biri olan Cranberry olan farı ilk mağaza gördüğüm anda vuruldum ve hiç tereddüt etmeden aldım. Zaten bir önce mac far yazımda bana yorumlarda da bu far önerilmişti. Eve gelip internette biraz araştırma yaptığımda bu farın Nyx'in Rust isimli farına muadil gösterildiğini gördüm. Ne şanstır ki o far da ben de mevcut. Sizler için inceledim bakalım dedikleri kadar birbirine benziyor mu bu farlar.

mac far
Mac Tekli Far - Cranberry

Harika pembe, mürdüm tonlarında olan Cranberry far 4'lü paletimde hemen yerini aldı. Diğer aldığım far olan Sable da eklenince sadece 1 tane boş yerim kaldı. Onun için almak istediğim farı henüz belirlemedim ama bu sefer araştırarak fazla muadili olmayan bir far almayı düşünüyorum.

mac cranberry nyx rust
Mac Cranberry Far ve Muadili

İlk bakışta birine oldukça benzeyen bu farlar arasında çok az farkedilebilecek farklar var. Tamamen birebir diyemesem de göz üzerine uygulandığında çok da anlaşılmıyor bu fark.Bileğimdeki üstteki far Mac Cranberry alttaki ise Nyx Rust. Gördüğünüz gibi oldukça benziyor birbirine. Fotoğrafta görülmeyen tek far. Nyx biraz daha kızılımsı, Mac ise daha morumsu bir renk.

mac cranberry far muadili
Mac Cranberry Far ve Nyx Rust

Mac'in refill farları 40 TL. Nyx'i ise ben Douglas indiriminde 10 TL'ye almıştım. Tabii indirimsiz olarak daha pahalıdır ama gramaj olarak baktığımda da Nyx neredeyse iki katı Mac Cranberry'nin.
Size tavsiyem Mac'in farları sizler için pahalı ise Nyx'in farlarına da bakabilirsiniz. Kalite açısından hiçbir farkları yok.

Mac'ten alacağım tek bir far yerim daha kaldı. Bana önerebileceğiniz muadilini bulamayacağım bir Mac far olursa yorumlarınızda mutlaka belirtin.

16 yorum:

  1. aradığım renk !!! inanmıyorum bu çok iyi oldu işte :) hemen gidip alıcam harika bir renk :) ve teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Cranberry'i ben de çok seviyorum. Ama dediğin gibi MAC'ten bir far daha alacaksan mutlaka muadili olmayan bir renk almalısın. Aksi halde bir fara 40 tl vermeye değmez diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de ilk başlarda öyle düşünüyordum ama kullandıkça daha fazla far alasım geldi Mac'ten

      Sil
  3. o nasıl güzel bir renkk gözlerimden kalpler fışkırdı resmen Koruparktan mı aldın canım nereden bulabilirim bu farıı Bursada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Zafer Plaza Mac'ten aldım ama sanırım Korupark'ta da bulabilirsin canım.

      Sil
  4. Vayy nasıl şahane bir renkk :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Boşver farın rengini bununla bi makyaj yapsana nasıl kullanacaksın bu rengi merak ettim :) Renk şeker gibi yenir bu yenir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severek uyguluyorum. Bir sonraki sefer instagramda fotoğrafını paylaşırım canım.

      Sil
  6. cranberry almayı düşündüğüm farlardan bir tanesiydi muadilinide sayende öğrenmiş oldum sanırım nyx almak en mantıklısı :) tesekkurler canımm bılgılendırıcı guzel bır yazı olmus :)

    YanıtlaSil
  7. En güzel mac ürünlerini bu blogda yakından tanıma fırsatı buluyorum. Ben çok mutluyum :) Teşekkürler... Bu arada renk harikaymış, bayıldım...

    YanıtlaSil
  8. Nasilda goz alici bir renk bayildim.. Zaten MAC urunlerini cok severek kullaniyorum..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir renkmiş. ilk alacağım far olsun mac ten :) ben de bloguma beklerim.
    www.evriminblogu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel renklermiş ikisi de.NYX farı morumsu olmadığından bir tık daha sevdim sanki! :))

    YanıtlaSil
  11. Hakikaten çok ton farkı yokmuş. Bu arada bu rengin mevsimi de yok bence, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  12. Renk muhteşemmiş yaa :) Tek bir far için o fiyat pahalı bana göre nyx i deneyebilirim :)

    YanıtlaSil