17 Aralık 2014 Çarşamba

Ana Sayfa » , , » Ünlülerin Dövmeleri ve Anlamları

Ünlülerin Dövmeleri ve Anlamları

17 Aralık 2014 Çarşamba
Dövme yaptırmayı hem çok istiyorum hem de sonradan pişman olur muyum diye düşünüyorum. Yine de kendimi dövmelere bakmaktan alıkoyamıyorum. Bazı ünlülerin çok kalabalık dövmeleri var, bazılarının ise çok naif ve güzel anlamları olan dövmeleri var. Gelin beraber bakalım ünlülerin dövmelerine ve anlamlarına.

adriana lima ayak bilegi dovmesi

Adriana Lima şu an ülkemizdeki en popüler kadınlardan biri sanırım Acun sayesinde. Adriana Limanın ayak bileğindeki bu dövme bir şans zinciri. Ayak bileğinde bu tarz zarif dövmeleri öok beğeniyorum ben.

angelina jolie dovmeleri

Vücudunda en fazla dövme olan ünlülerden biri sanırım Angelina Jolie. Angelina Jolie belindeki bu dövmeyi Kamboçya'dan evlat edindiği oğlundan ilham alarak yaptırmış. Ben sırtta ve belde bu kadar karışık dövmeleri sevmiyorum açıkçası.

charlize theron ayak bilegi dovmesi

Charlize Theron'un sol ayak bileğindeki japon balığı dövmesi azim ve gücü simgeliyormuş. Aynı dövmeden annesinde de bulunuyormuş. Charlize Theron'un sağ ayağında ise nilüfer çiçeği bulunuyor. Charlize Theron'un güzelliğine de diyecek laf bulamıyorum yani.

hayden panettiere dovme

Hayden Panettiere benim geçmişte en severek izlediğim Heroes dizisinin yıldızlarından biri. Sırtının yan tarafındaki dövmesinde "Vivere senza rimpianti" yazıyor. Bu İtalyanca pişmanlık duymadan yaşa anlamına geliyor. Ben bu tip yazı olan dövmeleri daha çok seviyorum ve bunun anlamı da çok güzelmiş.

Umarım bu yazı dövme yaptırmak isteyenlere bir fikir olmuştur. Sizin anlamını sevdiğiniz bir dövmesi olan ünlü var mı?


6 yorum:

  1. Cok güzel bir yazi olmus, farkli yazi veya sembol seklindeki dövmeleri severim, kücük olduklarinda cok zarif durabiliyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım ben de zarif oldukları için minik sembolleri ve anlamları olan yazıları seviyorum.

      Sil
  2. Bayıldım bu dövmelere...

    YanıtlaSil
  3. Ben dövmeleri pek sevmiyorum ama bazen de aklıma esmiyor değil hani sanırım bu konuda kararsızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkalarında gördüğümde beğensem de ben de yaptırır mıyım bilemiyorum. Kararsızım.

      Sil
  4. merhaba, iade- i ziyarete geldim, blogunuzdan çok değişik fikirler edindim :) takibe aldım, sevgiler :)

    YanıtlaSil