21 Aralık 2014 Pazar

Ana Sayfa » , , » Röportaj - Makyaj Formülleri Ecem Yazıcı Kimdir?

Röportaj - Makyaj Formülleri Ecem Yazıcı Kimdir?

21 Aralık 2014 Pazar
Makyaj Formülleri blogunun sahibesi sevgili Ecem, bloggerlarla bir çalışma başlatmış ve beni de davet etti. Bu çalışmanın amacı blog yazarlarını daha iyi tanımak. Ben kendisine merak ettiklerimi sordum o da bana. Benim blogumda sorularımı ve kendisinin cevaplarını bulacaksınız. Eğer ki Ecem'in sorularını ve benim cevaplarımı merak ediyorsanız hemen Makyaj Formülleri bloguna ışınlanın.

Ecem kimdir? Bize kısaca anlatır mısın?
Üniversite son sınıf öğrencisiyim. İstanbul’da yaşıyorum. Başta makyaj olmak üzere meditasyon, yoga, kitap okumak gibi ilgi alanlarım var.

Sıradan bir günün nasıl geçiyor?
Okula gidiyorum, gitmediğim zamanlar da evde ders çalışarak, blogumla ilgilenerek bol bol kahve içerek ve dinlenerek geçiyor.

Blog dünyasıyla nasıl tanıştın?
Çok uzun yıllar önce tanıştım, bir ürün alacağım zaman bloggerları o ürün hakkında yazılan yorumları okuyordum daha sonra bloggerlar youtuberlar dikkatimi çekmeye başladı onları takip etmeye başladım ve blog dünyasıyla tanıştım daha sonra ki aşamada bu dünyaya adım attım.

Gitmek için bir fırsatın olsa ilk tercih edeceğin ülke neresi olurdu?
Fransa.

Kozmetik ürünlerine olan ilgin ne zaman başladı?
Sanırım çok küçük yaşlar7 yaşındayken Oriflame kataloğunu karıştırdığımı ‘anne bana da bunu al’diye ağladığımı hatırlıyorum 13 yaşında nivea dudak nemlendiricisi almıştım 15 yaşımda avondan bir sürü göz kalemi aldım

Makyajı tamamlayan ve gösteren en önemli ürünler hangileridir sana göre?
Mükemmel bir göz makyajı yapın ama ruj kullanmadığınız sürece o makyaj olmuyor.

Makyajda kullanmayı en çok sevdiğin renkler nelerdir?
Doğal tonları ve siyahı çok seviyorum.

Üretimi devam ettiği sürece almaktan asla vazgeçmem dediğin bir kozmetik ya da makyaj ürünü var mı?
Far ve kapatıcı

Türkiye’de makyajını çok beğendiğin her zaman ne güzel makyaj yapıyor dediğin bir ünlü var mı?
İvana Sert..

2015 yılından beklentin ve isteklerin nedir?
Tabiki de sağlık, huzur, mutluluk en baştaki dileklerim Daha sonra bol takipçi, yeni bir iş. Bol kahkahalı bir yıl olması

4 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma oldu sizi tanımak çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunu begendim seni de takibe beklerim :))

    YanıtlaSil
  3. 2015 için dileklerinizi paylaşmamak elde değil :) umarım güzellikle dolu bir yıl olur hepimiz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür edeirm :) umarım güzel bir yıl olur :)

      Sil