30 Kasım 2014 Pazar

Ana Sayfa » , , , , » Güzel Kaşlara Sahip Olmak İçin Makyaj Önerileri Nelerdir?

Güzel Kaşlara Sahip Olmak İçin Makyaj Önerileri Nelerdir?

30 Kasım 2014 Pazar
İstediğiniz kadar güzel makyaj yapın, kaşlarınızı şekillendirmediyseniz kesinlikle mükemmel görünmeyecektir. Güzel kaşlara sahip olmak hiç de zor değil. Kaşlarınız ne kadar şekilsiz de olsa birkaç makyaj hilesi ile herkes güzel kaşlara sahip olabilir.

kas bakim onerileri

Kusursuz bir kaş makyajı için ihtiyacınız olan temel malzemeler; kaş renginize uygun far ya da kaş kalemi, aydınlatıcı olarak kullanmak için beyaz veya krem rengi far, kaş farı kullanacaksanız buna uygun bir kaş fırçası, kaş tarağı ya da temiz bir rimel fırçasıdır.

Gelelim güzel kaşlar için makyaj uygulama tüyolarına;
1-  Öncelikle yapmak istediğiniz kaş şeklinin sınırlarını çizin. Bunun için kaş kalemi kullanabilirsiniz. (Ben bu adımı atlıyorum, çünkü kaşlarımın şekli olmasını istediğim gibi.)
2- Kaş farınızı uygun bir fırça yardımı ile kaşlarınızın boşluklarını dolduracak şekilde uygulayın.
3- Kaşlarınıza uyguladığınız farın daha doğal durması ve kaşlarınızın daha güzel görünmesi için kaş tarağı veya temiz bir rimel fırçası ile kaşlarınızı tarayabilirsiniz.
4- Kaşlarınıza uyguladığınız farı sabitlemek için şeffaf kaş maskarası kullanabilirsiniz.
5- Kaşınızın kavisini belirginleştirmek ve kaş altında daha aydınlık bir görünüm yaratmak için, makyajınıza uygun olarak krem veya beyaz renkte far kullanabilirsiniz. 

kaslar icin makyaj

Fotoğrafta gördüğünüz gibi makyaj hileleri ile isterseniz düz, isterseniz kavisli, kalın veya ince kaşlara sahip olabilirsiniz. Tabii güzel kaşlara sahip olmak için makyaj dışında onlara değişik bakım kürleri uygulayabilirsiniz. Kaş bakımında en sık kullanılan doğal ürün tatlı badem yağıdır.

6 yorum:

  1. Pratik öneriler, güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Güzel yazı olmuş yine teşekkürler ben tatlı badem ve hint yağı karışımını uyguluyorum arada unutsam da :) henüz sonuç belli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerden güzel sözler duymak beni daha çok motive ediyor. Ben de senin sonuçlarını merakla bekliyorum.

      Sil
  3. Cok guzel bir yazi olmus kaslari seyrek biri olarak oldukca keyifle okudum:)

    YanıtlaSil