10 Aralık 2016 Cumartesi

Ana Sayfa » , , , » Dermokil Nemlendirici Yüz Kremi İncelemesi

Dermokil Nemlendirici Yüz Kremi İncelemesi

10 Aralık 2016 Cumartesi
Dermokil markası ile blogger olmanın verdiği avantaj ile tanıştım. İçeriği kilden oluşan pek çok cilt bakım ürünleri mevcut. Aslında blog yazıyor olmasam belki de ömrüm boyunca ürünlerini tanıma fırsatım olmayacak bir markaydı Dermokil. Bu yazımın konusu olan Dermokil nemlendirici yüz kremini yorumlamak isteyişimin nedeni de bu. Çünkü piyasadaki pek çok popüler marka yüzünden belki de çok sevebileceğimiz ürünlerden uzak kalıyoruz.


Dermokil benim aklımda kil maskeleri ile yer etmiş olsa da farklı ürün grupları da mevcut. Bu nemlendirici yüz kremi hamamelis özü içeren ve cildin nem dengesini sağlamasına yardımcı olan bir krem. Aslında kuru yapılı bir cilde sahip olsam da yaz aylarda cildim karma dönüyor. Bu kremin yapısı oldukça yoğun. Zaten losyon kıvamında olan nemlendiriciler bana asla yetmiyor. Yapısını ve nemlendirme etkisini gün için sevsem de akşam kullanmak için daha yoğun nemlendirici bir kreme ihtiyaç duydum ancak gün içerisinde özellikle de makyaj altına kullanımda oldukça başarılıydı. Benim için tek dezavantajı anti-aging bir özellik içermemesi oldu.
Daha önce yazısını yazmış olduğum Dermokil Kil Etkili Argan ve Zeytinyağlı Maske yazısını da okumayı unutmayın.

Dermokil Nemlendirici Yüz Kremi fiyatı: 20TL

2 yorum: