23 Haziran 2016 Perşembe

Ana Sayfa » , , , , » Maybelline Fit Me Concealer / Kapatıcı - 15 Numara

Maybelline Fit Me Concealer / Kapatıcı - 15 Numara

23 Haziran 2016 Perşembe
Maybelline genel anlamda sevdiğim ürünleri olan bir marka. Özellikle de maskaralarını seviyorum sanırım en çok. Maybelline'in bir Fit Me serisi var ancak nedense bu seri ülkemizde yok. Ayrıca bu seri de pek çok kişi tarafından çok seviliyor. Özellikle de fit me kapatıcı yabancı youtuber / bloggerlar tarafından pek bir övülüyordu. Hal böyle olunca da ben kendimi denemekten alıkoyamadım. İnstagram satıcıları aracılığı ile internetten kendime en uygun renk olarak düşündüğüm 15 numarayı aldım.


Aslında renk skalasından hangisini alacağıma denemeden karar vermek zordu. Açık bir renk almak istiyordum bu nedenle ya 10 numarayı ya da 15 numarayı tercih edecektim. Göz altlarımda hafif morluklar olduğunu düşündüğüm için içerisinde daha fazla pembelik barındıran en açık ton olan 15 numarayı aldım. Kullanmaya başlayınca da çok doğru bir karar verdiğimi anladım. 10 numara ise biraz daha sarımsı bir renk olduğundan daha aydınlık duruyor ama 15 numara morluklar üzerinde bence daha başarılı.


Maybelline Fit Me serisinin kapatıcısını ben çok başarılı buldum. Aslında bu tip çok popüler ürünlere karşı hem ön yargılıyımdır ama bu sefer insanlar haklıymış. Yapısı itibari ile rahatlıkla dağıtılabiliyor. Ben genellikle beauty blender kullanıyorum ama fırça ile uygulamada da iyi bir sonuç alabilirsiniz. Çizgilere dolmuyor diyemem. Zaten bence likit bir ürünün çizgilere dolmaması gibi bir durum söz konusu değil ama pudra ile sabitlediğimde daha başarılı bir sonuç elde ediyorum.

Maybelline Fit Me kapatıcıyı son zamanlarda instagram hesaplarında 50 TL gibi bir fiyata satılırken gördüm. Ben sanırım 35 TL'ye almıştım. Tabii bu durum biraz üzücü. Oysa ki maybelline standlarında olsaydı bu ürün indirim zamanlarda daha uygun bir fiyata alabilirdik diye tahmin ediyorum. Yine de başarılı bir ürün arayışındaysanız siz de Maybelline Fit Me kapatıcıyı deneyebilirsiniz.

16 yorum:

  1. evet pudra ile sabitlendiğinde ancak cizgilere dolma önlenebiliyor inceleme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. hiç denemedim bunu instagramdan o kadar pahalı almayı gereksiz buldum ama herkes pek övdü türkiyeye gelirse ancak denerim..

    YanıtlaSil
  3. Gercekten basarili bir kapatici sanirim 3-4 tüp bitidim ve maalesef fiyati 4,95 euro Almanya´da ki Türkiye fiyatlari cok ucuk

    YanıtlaSil
  4. Maybelline bu seriyi artık ülkemize getirmeli. İnstagram hesaplarıda haklı olarak, fiyatı arttırıyor malesef :/ Benimde en merak ettiğim kapatıcıydı teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  5. Merak ettiğim bir kapatıcı, elimdekiler bitse ilk alınacaklardan :)

    YanıtlaSil
  6. Ben maybelline affinitone dan çok da farklı bulmamıştım bu ürünü. Hatta karşılaştırma yazım da blogumda mevcut. Sırf Türkiye'de satılmıyor diye 50₺ vermek çok mantıksız ig satıcılarına :/

    YanıtlaSil
  7. Ben hiç denemedim ama dediğiniz gibi Türkiye'ye gelse ve standlarından indirim zamanı alsak şahane olurdu :))

    YanıtlaSil
  8. Likit kapatıcı pek kullanmıyorum ben daha çok ruj gibi olanları tercih ediyorum. Daha dağılmadan kullanabildiğm için sanırım. Aama bu ürünü denemek isterim tavsiyenize uyup

    YanıtlaSil
  9. Türkiyeye gelirse mutlaka alıp deneyeceğim bir ürün :)

    YanıtlaSil
  10. Yapısı gerçekten çok güzel ama ciddi anlamda çizgilere dolan bir kapatıcı,ayrıca ciltteki kusurları kapatmada da oldukça başarılı :)

    YanıtlaSil
  11. Çok bilgi sahibi olduğum bir alan değil, lazım olduğunda ona buna sormak yerine buraya bakacağım :-)

    YanıtlaSil
  12. Çok beğenerek kullanmıştım ben de, bir yurtdışı seyahatinde stok yapıcam :)

    YanıtlaSil
  13. Bende çok severek kullandım ve bitirdim bu kapatıcıyı. Keşke Fit Me fondöten ve kapatıcı da gelse ülkemize artık.

    YanıtlaSil
  14. Maybelline ürünlerini ben de çok seviyorum. Özrllikle de ruj oje ve rimelleri.

    YanıtlaSil