17 Mayıs 2016 Salı

Ana Sayfa » , , , » Sinoz Göz Çevresi Kremi İncelemesi

Sinoz Göz Çevresi Kremi İncelemesi

17 Mayıs 2016 Salı
Herkese merhaba;
Sürekli olarak kendime uygun severek kullanabileceğim bir göz çevresi kremi arayışındayım. Özellikle çok popüler olan göz kremlerinin çoğunu denedim. Kimilerinden memnun kaldım kimilerini ise sevmedim. Ancak hiç biri bana işte bu dedirtmedi. Tam yeni bir göz kremi arayışındayken Sinoz markasına ait olan bu göz çevresi kremi denemem için bana gönderildi.



Öncelikle markayı hiç duymadığım için biraz ön yargılı yaklaştım ürüne diyebilirim. Benim göz çevremdeki sorunlarım kuruluk problemi ve göz içlerine doğru hafif morluklar. Yeteri kadar nemlenmeyen bir göz çevresi makyajda da ne kadar iyi bir ürün kullanırsanız kullanın o ürünü başarısız gösteriyor. Bir de göz altımdaki deri oldukça ince ve hassas. Jel yapıdaki göz kremlerini ise pek sevmediğimi belirteyim.


Sinoz göz çevresi kreminin yapısı oldukça koyu bir kıvamda ve benim sevdiğim gibi krem yapıda. Hemen hemen 1 aydır düzenli olarak kullanıyorum. Göz çevresi nemlendirme konusunda bu ürün bana oldukça fayda sağladı. Kiehl's markasının meşhur bir avokadolu kremi var. Ben o kremin testerını denedim. Yapı olarak birbirine benziyorlar. Kiehls benim göz çevremde hafif kızarıklık yapmasına rağmen bu üründe öyle bir hassasiyet oluşmadı. 

Sinoz göz çevresi kremi nem konusunda sınıfı geçtiyse de morluklarımda ve kaz ayağı bölgemdeki hafif çizgilerde herhangi bir değişime neden olmadı. Zaten ben bu tarz problemleri geçirebilecek bir krem olduğuna inanmıyorum. Eğer cildiniz kuru ise kesinlikle iyi bir nemlendirici sürerek kırışıkların daha geç oluşmasını sağlayabilirsiniz ancak oluşmuş olan kırışıklıklar için kalıcı çözüm sunan bir krem var mı bilemiyorum. Uzun lafın kısası Sinoz göz kremini ben nemlendirme açısından yararlı bulduğum için kullanmaya devam edeceğim ve belki tekrar almayı düşünebilirim. Bu kremin fiyatı 59 TL. 

Sinoz kozmetik web sitesini incelemek isteyenler ismine tıklayabilirler.


7 yorum:

  1. Nemlendiriciliği güzel o halde :)

    YanıtlaSil
  2. Skincode göz kremini kullanıyorum aslında çok memnunum ama Kiehls gibi diyince merak ettim bu ürünüde =)

    YanıtlaSil
  3. ben de leke kreminden nemlendirme açısından çok memnun kalmıştım o nedenle bu da iyidir diye tahmin ediyorum..

    YanıtlaSil
  4. Bende ciddi anlamda göz cevresi kremi aramaya basladım :/

    YanıtlaSil
  5. sinoz markasını hiç kullanmadım ama merak ettim (f)

    YanıtlaSil
  6. nemlendirme açısından iyimişte bir çok krem vaadettiklerini yapamıyor zaten😑

    YanıtlaSil
  7. Oldukça uygunmuş fiyatı, denenebilir, aklımda olsun

    YanıtlaSil