4 Mayıs 2016 Çarşamba

Ana Sayfa » , , , » Mac Harmony Allık - Kontür

Mac Harmony Allık - Kontür

4 Mayıs 2016 Çarşamba
Merhabalar;
Mac'in yine bloglarda youtubeda meşhur olan bir Harmony allığından bahsedeceğim size. Maalesef bazen güzellik bloglarına ya da kanallarına takılıp ürünler aldığım oluyor. Bu ürünleri bazen seviyorum bazen de fazla şişirilmiş buluyorum, ya da bazen bana uymuyor. Harmony allığı da uzun süre takip ettim, izledim, alsam mı almasam mı bilemedim. Eh zaman geçtikçe de merakıma yenildim.



Mac'in Harmony allığı aslında allık olarak kullanılmıyor, daha çok kontür için kullananlar fazla. Özellikle açık tenlilere uygun bir kontür ürünü olduğunu söyleyebilirim. Buğday tenli iseniz de bu ürünü allık olarak çok rahatlıkla kullanabilirsiniz. Esmer iseniz kesinlikle denemeden almayın derim. Tonu dolayısıyla esmerlerde görünmeyebilir. 


Mac Harmony allığın yapısı oldukça yumuşak ve de sürümü çok kolay. Biraz tozutmaya müsait olsa da öyle rahatsızlık verecek derecede değil. 6 gr'lık bir ürün olduğundan kolay kolay da bitmeyecek bir ürün. Ben bazen allık olarak bazen de kontür olarak kullanıyorum. Aslında rengine bakarsanız kontür yapacak kadar soğuk bir ton değil ama bence bu amaçla kullanıldığında da kötü durmuyor. Çünkü bronzer kadar turuncu değil. 


Mac Harmony allık rengi dolayısıyla kolay rastlanır bir allık olmadığından benim gibi koleksiyon ruhlu olanların kesinlikle alması gereken bir ürün. The Balm Bahama Mama'yı kontür olarak fazla çamur gibi bulanlar için de bu allığı kontür yapmak için öneririm.

Mac Harmony allığın fiyatı : 73 TL



8 yorum:

  1. Renk çok güzelmiş :) keyifle kullanin

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzelmiş rengi harika bir kahve tam bana göre..

    YanıtlaSil
  4. Bende çok turuncu duruyor :/ o yüzden alamıyorum. Siz güle güle kullanın ^.^

    YanıtlaSil
  5. Güzel görünüyor ama ben esmer olduğum için riskli bir ton sanırım benim için.
    Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  6. Ah görmeseydim keşke.Çok güzelmiş rengi.Güle güle kullanın;)

    YanıtlaSil