28 Mart 2016 Pazartesi

Ana Sayfa » , , , » Mac Taupe Ruj ve Wnw Sand Storm Ruj Muadil Mi?

Mac Taupe Ruj ve Wnw Sand Storm Ruj Muadil Mi?

28 Mart 2016 Pazartesi
Blog yazısı yazmayı ne kadar çok sevsem de kendimce henüz bir düzen oturtamadım. Yine uzun bir ara oldu benim için. Biraz iş yoğunluğu biraz da grip olmam neden oldu bu duruma. Bu yazımın konusu ise Mac'in Taupe ruju ve bu ruja muadil olarak gösterilen Wet n Wild markasının Sand Storm isimli rujunun gerçekten bu ruja muadil olup olmadığı ile ilgili olacak. Uygun fiyatı ile kalbimizi fetheden Wet n Wild markasının bu ruj serisinin aslında Mac'in rujlarına muadil olduğu hep söyleniyor. Hemen her rengin bir karşılığı var Mac rujlarında. Wet n wild geçtiğimiz haftalarda yeni renkler ekledi bu seriye. Sand Storm isimli olanı bunlardan biri. Yeni eklenen renklerden en sevdiğim bu oldu ve hemen bir tane kaptım. Elimde Mac'in Taupe ruju da olduğuna göre neden bir karşılaştırma yazısı hazırlamayayım dedim.


Öncelikle Wet n Wild'ın bu ruj serisinden bir daha ruj almamaya yeminli olduğumu söylemem gerek. Bu serideki rujların kapaklarından nefret ediyorum. Bu fotoğraflarda da kapağın ne kadar kötü göründüğünü farkedeceksiniz. Özellikle temizlemedim ki siz de ne kadar kötü göründüğünü görebilesiniz. Sadece pislenmek değil bu kapakların sorunu. Çantada taşımak da mümkün değil bu rujları. Çünkü çok çabuk kırılabiliyorlar. Tabii ki Mac rujların ambalajları bu konuda açık ara önde.


Her iki ruju elinize alıp baktığınız zaman gerçekten çok benzediğini göreceksiniz. Ancak renklere daha yakından ve de dikkatli baktığınızda aynı olmadığını fark edeceksiniz. Wet n Wild'ın Sand Storm ruju Mac'in Taupe rujuna daha daha sıcak, kızıllık içeren bir tonda. Benim gibi pembe tonlarında ruj sürmeyi sevmeyenler için her ikisi de harika renkler. Taupe ise daha soğuk bir kahverengi. Ayrıca Taupe ruj Sand Storm'a göre daha mat. Her ikisinin yapısı da oldukça kremsi ve sürümleri kolay. Kalıcılıkları ise hemen hemen aynı. Gün içerisinde tazelemek gerektiriyorlar.


Mac'in rujlarının fiyatı tabii ki Wet n Wild rujlarına göre oldukça fazla. Mac 58 TL iken Wet n Wild 10,90 TL. Aradaki fark bu kadar fazla olduğuna ve performans olarak birbirine yakın olduklarına göre tabii ki Wet n Wild tercih sebebi olabilir. Ancak kötü ambalaj ve gün içinde tazelemek gerekliliği göz önüne alındığında ben tabii ki Mac Taupe ruju tercih ederim. 

13 yorum:

  1. Wet'n Wild rujlarını almamaya yemin ettim yeni çıkan renkleri de almadım bu kötü ambalaj yüzünden :( Bu arada çok geçmiş olsun canım (k)

    YanıtlaSil
  2. Wet'n Wild rujların bende sadece tek rengi var ama öylece duruyor çünkü dediğiniz gibi yanımda taşıyamıyorum ;(

    YanıtlaSil
  3. iki renkte harika ve birebir aynılar güzel karşılaştırma :)

    YanıtlaSil
  4. Taupe'u çok beğenmiştim ve aklım kalmıştı :) artık sonbahar-kışa doğru satın alırım. Harika bir renk. Wet N Wild'da dediğin gibi canım, kapaklarına güven olup çantada taşınmaz.

    YanıtlaSil
  5. Wet'n Wild'ların renkleri gerçekten güzel oluyor ama o antipatik ambalajları yok mu, sırf bu yüzden hiç almadım.

    YanıtlaSil
  6. sand stormu aldmı baya da benziyormuş mac almama gerek kalmadı böylece :-)))

    YanıtlaSil
  7. Wet n Wild rujların ambalajları ömür törpüsü, mac i tercih ederim

    YanıtlaSil
  8. Wetn wild tabiki alınabilir fakat Wetn wild rujlar sürekli kapaklarına bulaşma yapıyor. Sürekli temizlemek zorunda kalıyorum. Ellerinize sağlık,sevgiler.

    Sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Wet n wild in rujlarini denemeye korkanlardanim. 😑 nasil cikacagi belli olnuyor bence uygun fiystlida golden rose velvetvmatte serisinin uzerine yok

    YanıtlaSil
  10. Hem benziyorlar hem benzemiyorlar. Ama iki renk de güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  11. Ben sand stormu daha çok .Mac'in mocha'sına benzetiyorum.. Taupe daha kahve kalıyor ama mocha'yla çok benziyor

    YanıtlaSil