3 Ocak 2016 Pazar

Ana Sayfa » , , , » Catrice - Sunrose Avenue Allık İncelemesi

Catrice - Sunrose Avenue Allık İncelemesi

3 Ocak 2016 Pazar
Catrice markası Rossman sayesinde ülkemize geldi. Ülkemize gelmeden önce de youtube da gördüğüm ve merak ettiğim bir markaydı. Özellikle Catrice far ve allıklarının görüntülerini ve ambalajlarının duruluğunu çok beğenmiştir. Şeffaf ve sade ambajlar çok hoşuma gitmişti. Dolayısıyla ülkemizde satışa sunulmasını dört gözle beklediğim bir markaydı Catrice. Markanın ülkemize gelmesi ve aynı zamanda Bursa'ya Rossman açılması aynı zamana denk geldiği için de ayrı bir sevindim. Eğer Rossman Bursa'ya mağaza açmasaydı bu güzelliklere kavuşmam biraz daha zaman alabilirdi. Şimdi yazımın konusu olan Catrice Sunrose Avenue isimli allığa beraber yakından bakalım.


Standı incelerken ilk anda dikkatimi çeken bir allık oldu Sunrose Avenue. Hem rengi hem de ambalajındaki duruşuna hayran kaldım. Özellikle fazla pembe olan allıkları çok sevmediğimden bu allığın tonu çok hoşuma gitti. Pembe alt tonu olmasına rağmen hafif de şeftalimsi bir rengi olduğunu düşünüyorum. Mağazada dener denemez hemen sepete attım.



İçerisinde hafif ışıltılar barındıran, mat olmayan bir allık bu. Yapısı toz toz olmadığı ve de aşırı pigmentli olmadığı için uygulaması da oldukça kolay. Pigmentinin az olması benim için çok daha iyi. Çünkü ben allıkları bol kepçeden uygulamasını seviyorum ve aşırı pigmentli allıklarla başa çıkmak daha zor oluyor benim için. Rengini hafif verdiği için kat kat uygulayarak istediğim duruşu daha kolay elde ediyorum.


Catrice Sunrose Avenue allık içerisinde herhangi bir sim barındırmıyor ama oldukça güzel bir yansıması var ve bence cildi inanılmaz canlı ve aydınlık gösteriyor. Dolayısıyla da günlük kullanıma ve hemen her makyaja uyum sağlayabilecek bir allık. Sert pleksi ambalajı da oldukça sağlam ve çantada taşımaya uygun. Böylelikle gün içerisinde rahatlıkla tazeleyebilirsiniz. İçeriğinde ise E vitamini olması aynı zamanda yağ içermeyen "oil free" bir ürün olması da bana göre en büyük artısı.
Peki bu kadar övgü dolu kelimelerden sonra bu allığın fiyatını merak ettiniz mi? 14,5 TL gibi indirimsiz olarak ulaşabileceğiniz bir fiyatı var. Bana oldukça uygun geldi ki bir de indirim zamanı alınırsa tadından yenmez.

Catrice'in bu seri allıklarının ben çok sevdim ve sanırım farklı bir kaç rengine daha bakacağım. Sunrose Avenue rengi ilk etapta kalbimi çalsa da internetten incelediğim Rose Royce rengine de bayıldığımı söylemem gerekir. İlk fırsatta ona da bakacağım. Peki siz Catrice ürünlerini denediniz mi? En çok hangilerinden memnun kaldınız?

21 yorum:

  1. Renk olarak tam bana hitap ediyor,ilk fırsatta ben de denemek istiyorum. Detaylı bilgiler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Catrice ürünlerini böyle görünce çok beğeniyorum ama standın önüne gidince ne alacağımı şaşırıyorum o kadar çok çeşit var ki :) Bu allık da çok güzelmiş bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten alligin rengi çok güzel. Ben de pembe sevmeme rağmen hep şeftali tonunda allık kullanıyorum. Fiyatı da çok uygunmus

    YanıtlaSil
  4. Rengine bayıldım bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. bu allıklar harika elimde başka bir rengi olduğu için bunu almadım ama gözüm de var yani hala :-))

    YanıtlaSil
  6. Allığın rengine de güllerin rengine de bayıldım..:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Elimdekiler bitmeden birdaha asla almam allık içim gidiyo ama 2016 biraz cimrilik ayin olucak bu kadar israf yeter bana :)

    YanıtlaSil
  8. Elimdekiler bitmeden birdaha asla almam allık içim gidiyo ama 2016 biraz cimrilik ayin olucak bu kadar israf yeter bana :)

    YanıtlaSil
  9. Hoş bir tonu varmış...

    YanıtlaSil
  10. Rengi çok güzel, güle güle kullan canım (:

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir pembiş, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  12. fiyat performans çok üst seviyede, güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  13. Rengi çok hoş ama benim ten rengime göre koyu gibi geldi , ama çok hoş güle güle kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Bende de bu rengi var ve gerçekten uygun fiyatlı şahane bir allık <3

    YanıtlaSil
  15. Bloğunuzu yeni keşfettim benim bloğuma da beklerim canım sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Çok hoş bir tonu varmış :)

    YanıtlaSil
  17. Görür görmez çok sevdiğim ve markadan aldığım ilk ürün bu allık.Seninde belirttiğin gibi bıraktığı aydınlık pembeliği çok seviyorum;)

    YanıtlaSil
  18. Allık pek kullanmıyorum ama hem Catrice markasını tanımak hem de allığa bir şans vermek için deneyebilirim sanırım ^^ Blogunu takibe aldım, geri dönersen çok sevinirim :)
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Rengi cok hos.. Saglikla kullanin..

    YanıtlaSil
  20. yakında nihayet bana da yakın rossmann açılıyor :) ben de kavuşacağım catrice ve diğer markalarına:)rengi çok güzelmiş bu arada cnm

    YanıtlaSil