20 Temmuz 2015 Pazartesi

Ana Sayfa » , , , , » Farmasi Gül Suyu İncemelesi

Farmasi Gül Suyu İncemelesi

20 Temmuz 2015 Pazartesi
Farmasi kozmetik markası olarak hayatımıza büyük bir hızla girdi. Üstelik bloglarımız sayesinde çok çabuk da tanındı. Farmasi ürünleri güzel olmasaydı ve insanlar memnun kalmasaydı bu kadar çabuk tanınmazdı bana göre. Bugüne kadar denediğim ürünlerinden genellikle memnun kaldım. Şimdi de sizlere Farmasi'nin gül suyundan bahsetmek istiyorum. 

dogal gul suyu tonik

Eskiden gül kokusundan hoşlanmayan bir insandım. Bunda hacı yağının gül suyu karışımı kokusunun etkisi büyük sanırım. Sonradan denediğim gül kokulu ürünler ve de gül suyunun cilde olan faydaları nedeniyle gül içeren kokular ve ürünler benim favorim olmaya başladı. Farmasi gül suyu Isparta'nın güllerinin taze çiçeklerinden elde edilmiş.

Ben gül suyunu tonik olarak kullanmayı çok seviyorum ama her gül suyu da saf ve doğal değil. Farmasi'nin gül suyu ise %100 doğal. Bu nedenle de gül suyunun nemlendirici ve cildi yenileme özelliğinden faydalanabiliyorsunuz. Üstelik gül suyunun sıkılaştırıcı özelliği de mevcut.

Piyasadaki tonikleri kullanmakta çok zorlanıyorum. Çünkü genellikle alkol içeriyorlar ve içerdikleri alkol de hassas ve kuru olan cildimi daha da kurutuyor ve yanmaya sebep oluyor. Tonikleme sırasında Farmasi gül suyunu kullanmayı bu sebepten de çok sevdim. Hem doğal hem de alkol içermediği için cildimde herhangi bir hassasiyete ve yanmaya sebep olmuyor. Eğer siz de benim gibi kuru bir cilde sahipseniz Farmasi gül suyunu size tonik olarak önerebilirim.

Farmasiye Kayıt Olmak İçin Tıklayınız

26 yorum:

  1. Bi farmasiyi denemek nasip olmadı :-)

    YanıtlaSil
  2. şey anlamadığım farmasi ürünleri neden pahalı :o

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogumda hediyeleşme etkinliği var.Beklerim http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    YanıtlaSil
  4. Farmasiyi denemedim ancak gülsuyunu tonik olarak bende kullanırım.
    Aşk kitabın da başucu kitabımdır bu arada
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    Ben de gül suyunu tonik olarak kullanıyorum ama Farmasi yi hiç kullanmadım.Denemekte fayda var.
    Bilgi için teşekkürler :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. aa farmasi de doğal gül suyu mu varmış şaşırdım

    YanıtlaSil
  7. ben de gül suyunu tonik olarak kullanıyorum cildime iyi geliyor..

    YanıtlaSil
  8. Markası bu olmamakla birlikte Isparta!dan gelen gül suyunu zaman zaman tonik olarak kullanıyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  9. Ben de gül suyunu tonik olarak kullanmayı çok seviyorum, Farmasiyi de denemek lazım, tşkler ;))

    YanıtlaSil
  10. bende tonik olarak gülsuyu kullananlardanım ama doğalını bulmak gercekten zor farmasiye bir bakim ;)

    YanıtlaSil
  11. Gül suyunu zaman zaman yüz temizliğinde kullanırım ben. Daha doğal geliyor

    YanıtlaSil
  12. güzel bir şişesi varmış, atılmaz yani :)

    YanıtlaSil
  13. Bu markayı denemedim ama güzel ürüne benziyor

    YanıtlaSil
  14. Bu markayı bilmiyorum kullanmadım ama başka gül ile tamamen organik bir ürünü kullanıyorum çokta memnun kaldım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. yağlı cildime iyi gelmiyor gül suyu ://

    YanıtlaSil
  16. Farmasi ürünlerini çok beğeniyor ve kullanıyorum

    YanıtlaSil
  17. Gülsuyunu tonik olarak kullanmak fikri aklıma yattı. deneyeceim. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  18. ben de sizin gibi gülsuyu kokusunu sevmeyenlerdenim malesef Farmasiyi kızım kullanıyor ama yine de sevemedim...

    YanıtlaSil
  19. Farmasi ürünlerini çok beğendiğim için üye bile oldum kendime alabilmek için. Ben de birçok ürün siparişi verdim. Gül kokusuna bayılıyorum. Ama gülsuyu sevmiyorum. Ama acaba bu da klasik gül sularından farklimidir diye düşünüyorum. Gül kokulu duş jelini aldım Farmasi nin ve bayıldım.

    YanıtlaSil
  20. Benim de kuru cildim var. Önerinizi dinliycem ve bi dahaki ilk sipariste bundan istiycem. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Bu ürününü bilmiyordum makanın, gül kokusunu severim, bi bakayım ben de...

    YanıtlaSil
  22. gül suyu kokusunu bende pek sevmiyorum, ama bu ürünü merak ettim denemek gerek :)

    YanıtlaSil
  23. Gül suyu, vazgeçilmez cilt bakımı adımlarımdan birisi. Bitmiş Fix+ şişesine doldurarak, makyajımı çıkardıktan sonra yüzüme sıkmaya bayılıyorum <3 Cilde çok iyi geliyor

    YanıtlaSil
  24. Beğendim cildi yumusatiyor

    YanıtlaSil
  25. Gül suyumuz ile cildimizi temizliyoruz tonik olarak kullanıyoruz aynı zamanda ben saçlarımı yıkadıktan sonra da saçlarıma su ile karıştırıp döküyorum . muhteşem bir yumuşaklık oluyor.

    YanıtlaSil