1 Nisan 2015 Çarşamba

Ana Sayfa » , , » Beyaz Gül Sabunu ile Cilt Bakımı ve Makyaj Temizliği

Beyaz Gül Sabunu ile Cilt Bakımı ve Makyaj Temizliği

1 Nisan 2015 Çarşamba
Cilt bakımı ve temizliği hepimiz için çok önemli. Özellikle cildinizi yeteri kadar temizlemiyorsanız pek çok sorun ile karşı karşıya kalabilirsiniz. Makyaj yapmasanız bile gün içinde yüzünüz kirleniyor dolayısıyla her sabah ve her akşam cildinizi temizlemek, sonrasında ise bakımını yapmanız gerekli. Genellikle cilt temizliğini sabun ile yapanlardan değilim. Hem sabun cildi kurutuyor hem de içeriğindeki maddeler zarar veriyor.

sabun ile cilt bakımı
Soapville Gliserinli Sabun
Soapville Bursa merkezli çok güzel sabunlar üreten bir firma. Bursa Zafer Plaza Avm'de standını bulabilirsiniz. Eğer o standın yanından geçmişseniz mutlaka ki güzel kokular aklınızda kalmıştır.Cilt bakımında sabun kullanma alışkanlığı olmayan biri olarak bu sabun benim bütün algılarımı değiştirdi. İçeriğindeki gliserin sayesinde cildi diğer sabunlar gibi kurutmuyor. Ancak benim cildim zaten kuru olduğundan kullanım sonrasında kesinlikle nemlendirme ihtiyacı duyuyorum. 


sabun ile cilt bakımı
Soapville Beyaz Gül Sabunu

Gül ise cilt bakımı ve temizliğinde kullanılan bir çiçek. Üstelik benim gibi gül kokusuna bayılıyorsanız bu sabunu kullanmaya bayılabilirsiniz. Tabii ki ben bu sabunu sürekli olarak yüzümde kullanmıyorum. Banyo sırasında kullanımını daha keyifli buldum. Duş jelinin yerini alabilecek bir ürün bana göre. Hatta duş jellerinden daha fazla cildi nemli bırakıyor diyebilirim. Duş jeli pratik olsa da sabun kullanım olarak daha hoş.

Siz cilt bakımında bu tip sabunlardan kullanıyor musunuz? Ya da duş jeli yerine sabun tercih ettiğiniz oluyor mu? 


14 yorum:

  1. sabunun rengine bayıldım doğrusu...

    YanıtlaSil
  2. Sabun kullanmayı çok tercih etmesem de rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. zafer plazaya gidince bir tane alıp deneyeceğim

    YanıtlaSil
  4. Bir dönem vücut bakımında sıkça kullanırdım ancak sonraları duş jellerine geçiş yaptım.Sabun kesinlikle daha iyi temizlik sağlıyor :))

    YanıtlaSil
  5. Ben değil de eşim sabun tutkunudur. Hem almayı hem kullanmayı çok sever. Ben de çekmece ve dolap için kullanıyorum daha çok. Sevgiler...))

    YanıtlaSil
  6. Bende pek kullanmam ama rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Biz klasik bir aileyiz. Sabun kullanmayı seviyoruz. Hatta annem yapmıştı kendisi geçen zeytinyağı ile epey bir onu kullanmıştık.

    YanıtlaSil
  8. Soapville benimde fikrimi değiştirdi açıkçası :)

    YanıtlaSil
  9. çok hoş görünüyor paylaşım için teşekkürler denemek gerek sevgiler (o)

    YanıtlaSil
  10. Sabunun rengi de başka güzel...)

    YanıtlaSil
  11. Bende sabun severlerdenim <3 Sivilcelerimi kurutmak için zaman zaman kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  12. sabunun rengi şahane, malesef sabun kullanmayı hiç sevmem ama bu sabunu çok beğendim emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  13. Sedef hastasi oldugum icin sabun kullanmam yasak.. Rengide nasil guzelmis insanin alasi geliyor..

    YanıtlaSil