13 Mart 2015 Cuma

Ana Sayfa » , , » 8 Mart Blogger Buluşması Etkinlik Sponsorlarımız - 3

8 Mart Blogger Buluşması Etkinlik Sponsorlarımız - 3

13 Mart 2015 Cuma
Etkinliğimizde fazlaca sponsor firma olduğundan dolayı yazımı da uzatarak sizleri de sıkmamak adına 3 ayrı yazıyla hazırladım. Bu yazı da son bölüm. Aslında her bir firmaya ayrı ayrı teşekkür etmek istememden kaynaklı olarak biraz fazlaca fotoğraf ve yazı oldu. Okuyan herkese teşekkür ederim.

Benim gibi bir kırtasiye delisine verilebilecek en güzel hediye Avansas'dan geldi. Siteye mutlaka bir göz atmanızı tavsiye ederim. Malum artık zaman internet alışverişi zamanı. Ben gözüme bazı şeyleri kestirdim bile en kısa zamanda alışveriş yapacağım.


Möller's omega bir gıda takviyesi ürün göndermiş. Ne şekilde kullanılabilecek henüz inceleyemedim ama artık doğal yollarla yeterli vitamin alamadığımızdan takviye gıda kullanmak hepimiz için şart. Sitesine göz atabilir, size uygun aradığınız ürünleri bulabilirsiniz.


Mart ayının gelmesiyle beraber benim de alerji ayım gelmiş oluyor. Henüz polenler çıkmasa da ben yavaş yavaş tıkanmaya başladım bile. Abfen Pharma'nın Nasorinse Nazal Yıkama spreyini de biraz korkarak da olsa deneyeceğim.


İlginç bir ürün daha. Parisien Home bizlere banyo bombası göndermiş. Nasıl keyifle kullanacağım bilemezsiniz. Özellikle yorgun olduğum zamanlarda kendime vakit ayırmaktan çok mutlu oluyor. 


Bilkar ellerindeki en güzel ürünlerden oluşan bir paket göndermişti. Salyangoz özlü kil maskesini çok merak ettim doğrusu. Her ne kadar salyangozun adı insanı bir tuhaf yapsa da özleri sayesinde cildi çok güzel besliyor. Ozon yağını ise yapacağım maskelerde kullanmayı planlıyorum.


Doğadan çaylarına ben zaten bayılıyorum. Büyülü bohça yaseminli yeşil çayı çok seviyorum ama bu normal seri olanını denememiştim.


Özel günlerimde ağrı sıkıntısı çeken biri olarak en çok bu ürünü denemeyi istiyorum. Ritüel de Beauty ısıtıcı bant ve fotoğraflamayı unuttuğum burun bandı göndermiş bizlere.


Berrak Turşuları leziz turşularından bizlere göndermiş ama benim asıl favorim beni şaşırtan ve 2 günde biten dobipa sos oldu. Patlıcan, biber ve domatesten oluşan bu kahvaltılık sos bir harika. Sanki evde yaptığımız konserveler gibi olmuş. Bulmak için market market gezmeyi planlıyorum.


Balı yemeyi çok sevmem açıkçası ama ballı maskeler hazırlıyorum cildim için. Anavarza balı da bu amaç ile kullanacağım.

Akarca çiftliğinin hikayesi oldukça ilginç. Sitesine mutlaka göz atmanızı tavsiye ederim. Özellikle organik yetiştirme olması ile dikkatimi çekti.


Hediye mucidi nasıl tatlı, nasıl güzel yastık kılıfları göndermiş bizim için. Emoji yastık ise ayrı bir şirin. Hediye almaya karar veremiyorsanız, mutlaka sitesine bir göz gezdirin.


Fotomagnet buluşmamız için hazırladığımız afişi bizlere magnet yaptı. Oldukça başarılı olduğunu düşünüyorum. Siz de doğum günleri için hatıra olması amacıyla magnet yaptırabilirsiniz.


Son olarak @fingercrossed_co instagram adresinden ulaşabileceğiniz Melike Hanım bizlere harika cici bir cüzdan göndermiş. Üstelik de yanındaki not çok ince düşünülmüş.

8 Mart'ta düzenlediğimiz bu harika etkinlikte bizlere destek olan herkese, hazırlanması için emeği geçen bütün arkadaşlarıma ve de bizleri kırmayarak gelen davetli arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder