30 Ocak 2015 Cuma

Ana Sayfa » , , , , » Farmasi Keratinli Şampuan ve Saç Bakım Kremi

Farmasi Keratinli Şampuan ve Saç Bakım Kremi

30 Ocak 2015 Cuma
Farmasi ürünleriyle ilk tanışmam iş yerimdeki bir katalog sayesinde olmuştu. Ancak fazla bilmediğim için güven duymayarak herhangi bir ürün sipariş etmemiştim. Sonraları bloglarda daha sık duymaya başladıkça marka ilgimi çekmeye başladı. Güzel övgüler alan ürünlerini gördükçe benim de içimde deneme isteği uyandı. İşte blogların gücü diyebiliriz. Bu keratinli şampuan ve saç bakım kremi ise denemek istediklerimin en başındaydı. Çünkü saç bakımında keratin oldukça büyük bir öneme sahip.

keratinli sac bakimi farmasi
Farmasi Keratinli Saç Bakımı

Saçlarım çok fazla ısıl işleme maruz kalmasa da boya sebebiyle kimyasal işlem görüyor. Boyama sonrasında ise ne kadar dikkat etsek de saçlarda kuruma ve yıpranma mutlaka oluyor. Bu nedenle her banyo sırasında saçıma bakım yapmak benim için bir rutin.

keratinli sac bakimi
Farmasi Keratinli Saç Bakım Kremi

Farmasinin keratinli bu şampuanını ben oldukça sevdim. Köpürmesi, temizlemesi benim için başarılı bir üründü. 300 ml'lik bir ürün olması tek sıkıntım çünkü saçlarım uzun ve çabuk bitecek gibi görünüyor. Saç kremi kullanmadığım zaman bile uyguladıktan sonra saçlarımda bir yumuşaklık oldu. Saç bakım kremini ise daha bir çok sevdim. Saçlarımda gözle görülür bir parlaklık olduğunu düşünüyorum. Tabii ki daha iyi sonuçlar için sadık olmak ve daha uzun süreli kullanmak gerekir. Ancak kullanım sonrasındaki etkilerinden de memnun kaldım. Sürekli aynı ürünler kullanmaktan hoşlanmadığım için hemen tekrar almasam da kataloglar elime geldikçe sipariş vereceğim bir ürün oldu.

Farmasinin keratinli bu saç bakım serisini siz denediniz mi? Ya da saçlarınıza herhangi bir keratin bakımı yaptırdınız mı? Keratin bakımı ile ilgili bir sürü şey okuyorum ve duyuyorum, bu nedenle etkilerini merak ediyorum. Uygulayanınız varsa ve etkilerini benimle paylaşırsanız memnun olurum.

Farmasiye üye olmak ve ürünlerini indirimli olarak satın almak için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.

22 yorum:

  1. Kuaförüm Gliss setini önerdi keratin bakım yaptırmaya başladım ben kuaförde. Ama bunu da deneyebilirim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gliss de oldukça güzel bir marka. Kullandığında yorumlarını blogunda merakla okuyacağım canım.

      Sil
  2. Denemeye değer görünüyor, teşekkürler paylaşım için. Bir dönem Kerastase'ın ampül, bakım vs.lerini yaptırmıştım ve evde de kullanmıştım, gayet başarılıydı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ampul bakımlarını kullanmayı sevemedim ben bir türlü zahmetli geliyor bana.

      Sil
  3. Farmasi ürünlerinden çok memnunum. Keratin içerikli bir ürün olarak da Syoss Keratinli şampuanını denedim ve benim için çok başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı markaları denemeyi seviyorum. Ben de Syoss'a bir bakayım.

      Sil
  4. Benimde saclarim uzun ve boyadan dolayi cok yipraniyor..Denemek lazim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bulursanız denemenizi tavsiye ederim. Özellikle yıpranan saçlar için bu ürün.

      Sil
  5. Farması urunlerini kullandım memnunum .Saclarda boya olunca bakıma daha cok ihtiyaç oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Farmasi markasını duymamıştım. Ben de Gliss şampuan kullanıyorum. Boyalı olunca saçlar daha çabuk yıpranıyor. Bir de denize çok girdiğimiz için Antalya da saçlar kuruyor. Doğal ürünlerle bakım yapıyorum. Keratin bakımı yaptırmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın pek çok sevdiğim ürünü oldu. Denemenizi tavsiye ederim.

      Sil
    2. Keratin bakımı deyince Katkısız Keratin Bakım çıktı, hamile kadınlar bile rahatlıkla kullanabiliyorlarmış. Hem memnuniyet garantili olduğunu biliyorum. Ben cok memnun kaldım. Yıpranmış saçlarımdan eser kalmadı.

      Sil
  7. Saçlarım cansız,birde boya yıpratıyor,kullandıktan sonra sonucu paylaşırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenler yazımı takip ederseniz orada en son sözümü söylerim bu ürün için.

      Sil
  8. Ben bu ara Bioderma kullanıyorum, memnun değilim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Bioderma'nın hiç saç ürününü kullanmadım

      Sil
  9. Bende merak ettim şimdi güzel paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Ay ben bunu denerim ilk defa saçımı boyadım saçım çok cansızlaştı denemek lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boya saçı çok kurutuyor mutlaka bakım yapmalı.

      Sil
  11. Farmasi Kayıt, Farmasi Üyelik, Farmasi Kataloğu, Farmasi Sipariş, Farmasi Bilgi için ;
    www.farmasi-kayit.com
    instagram : @farmasimarketim

    YanıtlaSil
  12. Bende keratin bakımını merak ediyorum saçlarım çok yıprandı bu aralar bakım şart.

    YanıtlaSil