12 Aralık 2014 Cuma

Ana Sayfa » , , » Yatak Odasında Siyah - Beyaz Dekorasyon Fikirleri

Yatak Odasında Siyah - Beyaz Dekorasyon Fikirleri

12 Aralık 2014 Cuma
Siyah ve beyaz muhteşem ikili bana göre. İster dekorasyonda kullanılsın, ister kıyafet kombinlerinde her zaman elegan bir görüntü oluşturuyor. Aslında ilk bakışta siyah renk yatak odasında kullanılmazmış gibi düşünülse de beyaz ile yarattığı kontrast ile bence harika görüntüler ortaya çıkıyor. Ayrıca ben çok aydınlık bir odada uyumaktan hiç hoşlanmadığım için siyah yarattığı karanlık görüntü de hoşuma gidiyor. 


Eğer siyahı bu üstteki fotoğraftaki gibi çok yoğun kullanmak hoşunuza gitmiyorsa, beyaz ve gri ile o koyu rengi azaltabilirsiniz. Ya da alt sağdaki fotoğraf altın rengi detaylarla farklılık katabilirsiniz.



 Yatak odasında siyah renk kullanmak aslında çok tercih edilmemekte ve açık renklerin kullanımının uyku dalma konusunda daha uygun olduğu söyleniyor. Dolayısıyla siyah rengi kullanırken fazla abartıya kaçmamanız gerekli. Bu nedenle bu 4 fotoğraf için de en sevdiğim oda altın rengi detayları olan oldu. En azından sabah uyandığımda altın renginin ışıltısı bana bir enerji verebilir.
Siz yatak odasında hangi rengi kullanmaktan hoşlanıyorsunuz?

9 yorum:

  1. siyah beyaz çok şık duruyor. ben de göz bandıyla, zifiri karanlıkta uyumayı sevenlerdenim.
    Ama mesela siyah bir duvara uyanmak pek iyi gelmez herhalde.
    uyanınca görülen şey mutluluk veren bir şey, bir anı ya da bir renk olsa daha iyi olur diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konuda haklısın. Siyah duvarı yatak arkasında kullanmak daha uygun olur. Uyandığında seni mutlu edecek bir fotoğrafı karşındaki duvara asabilirsin mesela.

      Sil
  2. Bayıldım. Keşke benim olsalar. :P

    YanıtlaSil
  3. Sizi Blogger Haritamıza ekledim.
    http://bloggerharitasi.blogspot.com.tr/2014/12/bir-guzellik-hikayesi.html
    Aynı zamanda google+/twitter/pinterest hesaplarımdan da paylaştım. İlginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Bende tahmin etmezdim beyaz ve siyahın yatak odasında böylesine uyumunu, fakat benim tercihim beyaz mavi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi de huzur verir insana ama ben nedense soğuk tonlarını sevmiyorum duvarlarda en azından.

      Sil
  5. Şu renklerin asaletine bakar mısınız ya!! ba-yıl-dım ! kesinlikle siyah-beyaz olmalı bir kartaliçenin yatak odası :)

    YanıtlaSil
  6. Siyah-beyaz ikilisi çok şık. Ben de oturma odama bu renklerin yanısıra bordoyu ekledim, çok seviyorum odayı :)

    YanıtlaSil