26 Aralık 2014 Cuma

Ana Sayfa » , , , » Mac - Face And Body Fondöten İncelemesi

Mac - Face And Body Fondöten İncelemesi

26 Aralık 2014 Cuma
Mac marka olarak makyaja biraz ilgi duyan herkesin bildiği bir marka. Mac'in en sevdiğim fondöteni olan Face and Body'den bahsedeceğim sizlere. Mac'in pek çok ürününden övgü ile söz edilse de bazı ürünlerini ben gereksiz pahalı buluyorum. Yine de kendimi almaktan alıkoyamadığım durumlar oluyor ancak Face and Body fondöteni bittikçe alacağım bir ürün benim için.

mac face and body
Mac Face & Body Fondöten

Bir fondöten olsun cildimde kalıp gibi durmasın, cildime bir aydınlık, parlaklık versin diyorsanız size önerebileceğim tek fondöten Mac'in Face and Body fondöteni olacaktır.


mac face and body

Pek çok ünlünün televizyon makyajında bu fondöteni kullanıyorlarmış. Fondötenin yapısı oldukça ince ve akışkan. Kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor. Yapısı da çok ince olduğundan haliyle çok doğal bir duruşu var. Hassas cildi olan biri olarak, gün içerisinde sıcak veya soğuğa maruz kaldığım anlarda yüzümde özellikle burun kenarlarımda ve yanaklarımda kızarıklıklar oluşuyor. Bu fondöten bunu oldukça güzel dengeliyor.

mac fondoten
Mac Face & Body Fondöten

Eğer sizin bir fondötenden beklentiniz cildinizdeki her kusuru kapatması ise bu size uygun bir fondöten değil. İnce yapısından dolayı kapatıcılığı maksimum düzeyde değil haliyle. Ancak birkaç kat uygulayarak kapatıcılığı biraz da olsa arttırabilirsiniz. Su bazlı bir ürün olduğu için yağlı ciltliler de rahatlıkla kullanabilirler. Sadece yüzünüzde değil, tüm vücudunuzda kullanabilirsiniz. Kesinlikle sabitlendiği an giysilere bulaşma yapmıyor.

Face and Body'nin iki boyu var. Benim kullandığım 120 ml'lik boyu 105 TL. İlk başta fiyat size pahalı gelebilir ancak başka markaların 30 ml'lik fondötenlerinin fiyatı düşünülürse oldukça avantajlı olduğunu söyleyebilirim. Sadece yüzünüze her gün uygulasanız ancak 5-6 ayda bitirebileceğinizi düşünüyorum. Benim rengimin numarası N3. Geniş renk yelpazesinden size uygun olanı kolaylıkla belirleyebilirsiniz.

Mac'in Face and Body fondöteni cildimle bıraktığı ışıltısı ve cildime kazandırdığı sağlıklı görünüm ile benim kalbimi fethetmeyi başardı. Sizin en sevdiğiniz fondöten hangisi? Ya ben bir gün daha fazla kapatıcılık istersem hangi fondöteni almalıyım?

11 yorum:

  1. Güzel ama çokk çok pahalı, Ondansa 120tlye bakım kremleri alırım maskeler yaparım (ki artık şuanbuna ihtiyacım yok çünkü yapdımdiye cildim bebek cildi gibi görenler föndeten sürmüşüm öyle pürüzsüz durmuş sanıyor) ki cildim güzel olsun föndetene ihtiyac kalmasın. Ama kıymetı uygun olursa tabiki alırdım. Burdan MAC yetkililerine sesleniyorum duyun sesimizi kardeşim 120 tl ye föndeten de neymiş altın mı pırlanta mı ne o öyle yapıyorsunuz bak küserim :) çok güzel yazıydı. ellerinize yüreginize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir inceleme olmus. Harika bir fondöten olduguna kesinlikle katiliyorum. Maybelline'in Fit Me fondöteni de buna benziyor, hatta dupe olarak bile gösterilebilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense bir türlü ülkemize gelemedi bu fit me.

      Sil
  3. Çok güzel bir sayfa canım tebrik ederim!
    Biraz geç oldu ama ancak iadeyi ziyarete gelebildim ama aynı gün ekledim sizi!!!
    Çok memnun oldum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel.Ama biraz pahalı.Yazdıklarını düşünürsek uzun süre gider.Fiyatına değer yani ;)
    Ben loreal true match kullanıyorum.Gayet memnunum.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. blogunuza size özel bir tasarım istermiziniz.lütfen galerimize buyrun..@gul_tasarimm

    YanıtlaSil
  6. Ben aldım ama beyazken siyah oldum neden bilginiz varmı

    YanıtlaSil
  7. merhaba; yazınızı beğendim bu ürünü bende merak ediyordum küçük boyunu denedim fakat hassas, karma, yağlı ciltlerin pek seveceğini sanmıyorum özellikle yazın!!!bu arada benim bloguma da bakmanız için davet ediyorum , yeni açtım sayılır, teşekkürer.www.mayaninrehberi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Cildim normal fakat bende yağlanma yaptı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim kuru olduğundan çok sevdi canım ama tabii herkeste aynı etkiyi gösterecek diye bir durum yok.

      Sil
  9. Mac ürünlerinden oldukça memnunum.Fiyat olarak biraz daha makul olsa sevineceğim :)

    YanıtlaSil