21 Aralık 2014 Pazar

Ana Sayfa » , , , , » Kendin Yap - Yılbaşı Dekorasyon Fikirleri

Kendin Yap - Yılbaşı Dekorasyon Fikirleri

21 Aralık 2014 Pazar
Yeni yıl yaklaştıkça dergilerde, bloglarda ve sosyal medyada yılbaşı hazırlıkları fotoğrafları da artmaya başladı. Yılbaşı gecesinde dışarıda eğlenmekten hoşlanmayan ben her zaman evimin sıcaklığında eğlenmeyi tercih ediyorum. O kadar kalabalık ortamlardan hoşlanmayan benim gibiler de evde arkadaşları ve akrabalarıyla yeni yıla girecekler sanırım. İnternette gezinirken beğendiğim kendimizin yapabileceği yılbaşı dekorasyonu örneklerine hadi beraber bakalım.


Eğer yılbaşında evinizde misafir ağırlayacak iseniz ve de dikiş biliyorsanız bu sandalye kılıflarından yapmak sizin için zor olmasa gerek.


Peki evinizde bir yılbaşı ağacınız var ve ona asacağınız kendinizin yapabileceği bir şeyler mi arıyorsunuz bu dondurmaları ben çok sevdim. Üstelik yapması da oldukça kolay. Hatta çocuklarınızla bile yapabilirsiniz.


Beyaz bir mumun etrafına çubuk tarçınları sararak harika bir görüntü oluşturabilirsiniz. Bu fotoğrafı buldum sitede tarçın kokusunun evinize yayıldığını göreceksiniz yazıyordu. Bu çok şık görüntüsünün altında bir de harika kokuyorsa neden bu fikri denemeyelim.


Ağacınıza asabileceğiniz ve çok kolaylıkla yapabileceğiniz bu süsler için ihtiyacınız olan eski bir CD, yapıştıcı ve parlak bir kumaş. Cd'yi çeşitli şekillerde kesip cam topun üzerine yapıştırın ve içerisini parlak kumaşla doldurun. Harika toplarınız hazır.

Umarım bu yazı yılbaşı dekorasyonunuzu yaparken sizlere bir fikir olur. Daha fazla yılbaşı dekorasyonu örneklerini blog yazımda bulabilirsiniz.


7 yorum:

  1. Hepsi cok guzel ve cok yapilabilir seyler. Ya bu suslenen toplardan nerde bulabiliriz acaba? Gozume hic carpmadi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Carrefour gibi marketlerde var canım.

      Sil
  2. Güzel fikirler derlemişsiniz.Sandalye süsleme cok cici ve yaratıcı:)
    Teşekkürler vede sevgiler

    YanıtlaSil
  3. dondurma külah yapımı harika.. ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O fikre ben de bayıldım. Hem de kolay görünüyor.

      Sil
  4. Merhaba. Hepsi çok güzel fikirler. Teşekkürler...

    YanıtlaSil