31 Aralık 2014 Çarşamba

Ana Sayfa » , » Biten Kozmetik Ürünlerim ve Yorumlarım #1

Biten Kozmetik Ürünlerim ve Yorumlarım #1

31 Aralık 2014 Çarşamba
2014 yılının son yazısını bitirdiğim ürünlere ayırdım. Okumayı en sevdiğim yazılardan biri bitenler. Çünkü biten bir kozmetik ürünü hakkında yazıyı yazan kişi memnun kalıp kalmadığı ile ilgili daha net bir fikir belirtebilir. Kozmetik ürünleri daha çabuk bittiği için makyaj ürünleri pek olmuyor biten ürün yazılarında. Nitekim benim yazımda da hiç makyaj ürünü göremeyeceksiniz. Toplu fotoğrafta bulunan bir ürünü ne yazık ki tek çekmeyi unutmuşum. Bu nedenle ilk olarak ondan başlayacağım.


1- Eveline Kozmetik SOS Kuru Ciltler için nemlendirici krem: Bu ürünler dore kataloglarında satılıyor. Yapısı Arko kremlere benzeyen bu ürünü kullanmaya yaz sonunda başlamıştım. Cildi nemlendirmesi oldukça başarılı. Hele ki benim gibi kuru ciltler için muhteşem diyebilirim. Ama cildiniz yağlı ise yoğurda dönebilirsiniz. Tekrar almam sanırım. Gözüm başka şeylerde.

cyrene yuz temizleme suyu

2- Loreal üç etkili cilt düzgünleştirici kadifemsi tonik: Kuru ve hassas ciltler için olan bu tonik bana çok iyi geldi. Alkol içermediği için cildimi yakmadı ve kurutmadı. Kesinlikle tekrar alacağım.
 3- Loreal üç etkili kusursuz makyaj temizleme suyu: Güzel bir üründü mecbur kalırsam alırım ama Bioderma ve Cyrene'i tercih edeceğim sanırım.
4- Cyrene yüz vemakyaj temzileme suyu: Kesinlikle Bioderma'ya en yakın formüllü ürünün bu olduğunu düşünüyorum. Çok memnun kaldım. Göz makyajımı bile kalıntı kalmadan rahatlıkla temizliyor.

sivi sabunlar

5- Selin Pembe Greyfurt Nar Serisi Sıvı Sabun: Muhteşem kokusuna bayıldığım bir sabun oldu bu ürün. Biraz çabuk bitti sanki.
6- Watsons Ginger & Co Sıvı sabun: Daha önce bloguma konuk etmiştim bu ürünü. 500 ml olması en büyük avantajı. Nemlendirmesi de oldukça başarılı.
7- Avon Senses Mystique sıvı Sabun: Kokusuna bayıldığım, en az 9-10 tane kullandığım bir sabun. Yine denk gelirsem, yine alırım. Kıvamı diğerlerine göre koyu olduğundan oldukça da bereketli bir ürün.

parfum

8- Avon Little Black Dress: Kesinlikle benlik bir koku değil. Hem çok ağır kokuyor hem de kalıcı değil. Bir daha almam diye düşünüyorum.
9- The Body Shop Moringa Parfüm: 30 ml'lik boyuyla çantaya atmalık bir parfüm. Çiçek kokusuyla insanı baymayan, tazeleyen bir parfüm. Tavsiye ederim.
10- Body Fantasies Pink Sweet Pea Fantasy vücut spreyi: Sabahları kollarıma vücut spreyi sıkmaktan hoşlanıyorum. Kokusunu da severek kullandım. Başka bir şey denemek istiyorum ama denk gelirse yine alırım.
11- Befine Pear Pleasure vücut spreyi: Bayılarak kullandığım bir vücut spreyi oldu. Çok fresh bir çiçek kokusu. Tekrar almak için birkaç kez baktım ama bir türlü bulamadım.
dusta kullanilan urunler

12-Organique Creamy Whip (vücut kreması): İlk defa denediğim bu ürün tipini sevdim mi emin olamadım. Duş jeli kullanmaya alışık olduğum için farklı geldi. Bir de bütün banyoyu rengine boyadı. Boyaması sorun değil çünkü su ile çıkıyor ama kokusu kalıcı değil. Ben duş ürünlerinden sadece o anlık beni mutlu etmesini bekliyorum koku olarak. Çünkü zaten banyo sonrasında hiç bir ürün kokusunu uzun süre devam ettirmiyor. Bu koku beni bu anlamda mutlu etmedi ama farklı bir kokusuna daha şans vermek istiyorum.
13- Yves Rocher Florida Portakalı Duş jeli: 250 ml olduğu için çok çabuk biten bir ürün oldu. Fiyatı da öyle çok ucuz değil. Kokusunu sevsem de tekrar alacağımı düşünmüyorum.
14- Avon Senses Mystique duş jeli: Sıvı sabunun da olduğu gibi bu duş jelinden de 9-10 kutu bitirdim. Kokusunu, yapısını acayip seviyorum. Gül, yasemin, şeftali ve vanilya kokuları en sevdiğim kokular zaten. 2 tane daha var elimde. Yine denk gelirsem alacağım bir ürün.
15- Watsons İnci proteini duş jeli: Sıradan kokusu olan, üzerinde fazla konuşmaya değmeyecek bir ürün. İsmim İnci olduğu için ilginç geldi ve aldım.

doa urunleri

16- Doa Kozmetik Boyalı saçlar için şampuan: Köpürmeyen şampuanlardan hoşlanmadığım için bu şampuanı da sevemedim. Diğer şampuanlarımla karıştırarak kullandım. Bu nedenle etkisi hakkında yorum yapamayacağım
17-Doa Kozmetik Saç bakım kremi: Kokusunu pek sevmesem de kullandım ama pek de bayılmadım. Etki olarak da çok farklı bir iyileşme göremedim. 

loreal krem

18- Loreal Gençlik Şifresi Nemlendirici Yüz ve Göz Kremi: Bu seriyi bayılarak kullanıyorum. Herhalde 4 set bitirdim. Nemlendirmesi benim kupkuru cildime yetiyor. Özellikle gece kremi oldukça başarılı ve harika kokuyor. Sabah uyandığımda cildim pamuk gibi oluyor bu kremi kullandığımda. Sadece göz kremi hakkında duygularım karışık. Sevdim mi sevmedim mi emin olamıyorum. Yine de set olarak kullandığım için alıyorum. Şu an kullandığım bir seri daha var ama artık daha farklı kremler kullanmak istediğim için bir süre bu seriyi tekrar almayacağım. 30 yaş üzeri hanımlara tavsiye edebileceğim bir krem serisi.

Benim bitirdiğim kozmetik ürünlerim ve kısa yorumlarım bu şekilde oldu. İçlerinde sizin kullandıklarınız var mı? Sizin yorumlarınız ne şekilde oldu? Bana tavsiye edebileceğiniz bir yüz kremi serisi var mı? (Hassas ve kuru bir cildim var)

10 yorum:

  1. En üşendiğim yazı tipi. Okuması değil tabi yazması dert bana. :) Bir de bazılarını atmışım kutusunu. Sen de baya ürün bitirmişsin. Mutlu seneler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de. Bu kadar biriktirmeden yazsak daha kolay olur aslında. 10 tane oldu mu yazmayı düşünüyorum ben bundan sonra.

      Sil
  2. Bir sürü ürün bitirdin. Helal olsun sana!
    Gelsin yeniler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En keyiflisi aldığın ürünleri kullandığını, bitirdiğini görmek oluyor.

      Sil
  3. Siyah beyaz görünce fotoyu dedim ne orjinal bi fikir! Bitenler yazısını okumayı çok seviyorum çok güzel yazmışsın bilgilendirme konusu da çok iyi.
    Nice senelere!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sana da mutlu seneler.

      Sil
  4. Bioderma Sensibie ve Diadermine Tolerans serisini önerebilirim canım. Cilt tipimiz aynı seninle. Benimde bir poşet dolusu bitirdiklerim birikti de yazmaya üşeniyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biodermaya bakayım canım. Artık daha çok dermokozmetik ürünler kullanmak istiyorum ben de.

      Sil