5 Kasım 2014 Çarşamba

Ana Sayfa » , , , » Victoria Secret Gelin İç Çamaşırı Modelleri

Victoria Secret Gelin İç Çamaşırı Modelleri

5 Kasım 2014 Çarşamba
O özel gün gelip çattığında her kadın çok güzel olmak ister. Tepeden tırnağa her detayımız kusursuz olsun diye günlerce, saatlerce internette modellere bakar, araştırma yaparız. Victoria Secret ise bu özel gününüzde iç çamaşırı olarak kullanabileceğiniz harika modeller hazırlamış. Ben de sizlere fikir olması açısından bu modellerden beğendiklerimi bir yazı da toplamaya çalıştım. Umarım evlenecek olanlarınıza faydalı bir yazı olur.

victoria secret gelin modasi

Gelinlik altına genellikle çoğu bayan büstiyer tarzında olan iç çamaşırları tercih ediyor. Bana göre de çok güzel bir tercih bu modeller. Gelinliğinizin sırtı daha kapalı ise bu modelleri tercih edebilirsiniz.

victoria secret modelleri

Eğer büstiyer benim için çok abartılı ve ben sonrasında da kullanmak istediğim bir ürün arıyorum diyorsanız sizler için de çok şık ve sade modelleri var.

gelin camasir modelleri

Gelinliğiniz straplez ve havaların soğuk olduğu bir zamanda evleniyorsanız siz de askısız model bir sütyen ve jartiyer tercih edebilir. Böylelikle bacaklarınızın üşümesini de engelleyebilirsiniz.

victoria secret kiyafetler

Tabii sadece gelinliğin altına giyeceğiniz modellere değil çeyizinize koyabileceğiniz modellere de bakabilirsiniz. Üzerinde "gelin" yazan bu iç çamaşırları bence çok güzeller.

Victoria Secret'ın gelinler için hazırladığı harika modellerden benim beğendiklerim bunlardı. Bu özel güne hazırlanırken sizi en çok ne mutlu edecekse onu yapmaya çalışın. Çünkü ne de olsa insan bir kere evleniyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder