24 Kasım 2014 Pazartesi

Ana Sayfa » , , , , » Makyaj Fırçaları- Real Techniques Eye Starter Set- Göz Başlangıç Seti

Makyaj Fırçaları- Real Techniques Eye Starter Set- Göz Başlangıç Seti

24 Kasım 2014 Pazartesi
Real Techniques fırçalar ülkemize geldiğinde almak istediğim ilk set göz makyajı için kullanılan fırçalardan oluşan setti. Çünkü ten makyajı her zaman yapmasam da göz makyajından vazgeçemeyenlerdenim. Dolayısıyla en çabuk kirlettiğim fırçalar göz makyajı fırçaları oluyor. Real Techniques fırçaların kalitesi herkesin dilinde olduğundan hiç düşünmeden bu seti aldım. İsterseniz fırçaları daha yakından inceleyelim.
far fircalari

Fırça seti siyah bir çanta içerisinde geliyor. Ancak bu çanta bana göre çok kullanışlı değil. Seyahate giderken çok yer kapladığı için alacağım bir çanta değil.


real techniques far fircasi

Deluxe Crease Brush: Göz üzerinde özellikle crease bölgesinde renkleri karıştırmak için kullanılabilir. Ancak eğer göz kapağınız küçükse bu tombul fırça size bu işlev için büyük gelebilir. O zaman bu fırçası gözaltı kapatıcısı uygulamak için de kullanabilirsiniz.
Base Shadow Brush: Bu fırça set içerisindeki en kullanışlı fırça bana göre. Farı göz kapağına uygulamakta, farları karıştırmakta oldukça başarılı bir fırça.

makyaj fircalari

Accent Brush: Elime bu fırçayı ilk aldığımda ne yapabilirim acaba demiştim. Alt kirpik diplerine farı uygulamak için çok uygun bir fırça. Göz pınarını aydınlatmak için de kullanılabilir. Ben göz kenarıma gölgelenme yaparken pıt pıt şeklinde koyu renk farı uygulamak için de kullanıyorum.
Pixel-Point Eyeliner Brush: Eyeliner için tasarlanmış olsa da bence pek eyeliner için uygun değil. Bu set içerisinde en gereksiz bulduğum fırça bu oldu. Ben bu fırçayı kirpik dibine far uygulamak ve göz pınarını aydınlatmak amacıyla kullanıyorum.
Brow Brush: Kaş doldurmak amaçlı tasarlanan bu fırçayı ben kaşlarımı far ile doldurmak istediğimde kullanıyorum. Kesik ucu sayesinde kaş şeklinize göre uygulaması oldukça rahat bir fırça.

Real Techniques fırçalarının kılları taklon denen antibakteriyel özelliği olan bir yapıdalar. Yumuşak yapısı ile cildinize de zarar vermiyorlar. Yıkama esnasında dökülme yapmadılar. Göz makyajı için kullanılan bu fırçalar da benim favori fırçalarım oldular. Real Technqiues'in daha önce incelemesini yaptığım Expert Face Brush'ı ile ilgili yorumlarımı da okuyabilirsiniz.

7 yorum:

  1. Satışı olmayacak ürünleri bir şekilde satabilmek için setlere ekliyorlar. Bu sette de var bir iki tane işte :) Ama onun dışında güzel bir set, kullanıyorum ve memnunum. Aklımda Core Collection Seti var, sırf Buffing ve Kontur fırçası için de o da..

    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında tek tek satılsa mesela ben base shadow brush'dan 3-4 tane alırdım.

      Sil
  2. Canım taglandin bilgine bekliyorum :) http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/2014/11/tag-me-time.html

    YanıtlaSil
  3. Ben de deluxe fırçasını kapatıcı sürmek için kullanıyorum. Tek kelimeyle harika

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. güzel bir blog sayfa bayan arkadaşlar için başarılı bir çalışma tebrikler bu
    başarılarınızın devamını dilerim ,,,,,http://bursasevdam.blogspot.com.tr kendi sayfama bekler
    yorumlarınızı eklemenizi isterim..

    YanıtlaSil
  6. bloguma beklerim :) http://esyspage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil